8.9.15

Tumblr , Teen Talk , Anketa + Moj Pravopis (Volim Inicijale , šta ću)

Ja sam nered ! Naglo mi se promenio tempo života (jao jadan jaaa (škola i sve)) , pa ništa ne mogu da pohvatam. Iz tog razloga nisam uopšte pisao postove , ležao po krevetu ceo dan i te stvari. ZAŠTOOO JE SVE TAKO KOMPLIKOVANO ?? ZAŠTO ZVUČIM KAO NEKA RAZMAŽENA TUMBLR DEVOJKA ????? ZAŠTO SE DEREM ??? Ovako je već bolje.


tako tumblr...


Inače , ukoliko niste znali , održava se TeenTalk u NIŠU !! Woohoo !! Po prvi put nešto zabavno u Nišu ! Shvatili su da postojimo lol. Inače , ja sam toliki srećnik da UČEEESTVUUUJEEEEM !! KAO SEDEĆU ZA STOLOM I SA OSTALIM LJUDIMA (MNOOOGGOOOOOO POZNATIJIM OD MENE) !!! Opet se derem..... Zahvalan sam svima koji su me predložili , Bravo.rs-u što me je nominovao i svojim prijateljima , porododicom i naravno , Vama što ste glasali.. Najzahvalniji sam na svetu !! Ozbiljno. Pored mene učestvuju i : Teodora's Small World , Beauty By Alex , Golubovic , aGameplay i MajaBeCreative. Tako da , ukoliko živite blizu , ili ukoliko ste u mogućnosti da dođete , dođite , zato što.... Što da ne ? Hahaha xDD Moći ćemo da pričamo , družimo se ... i šta još beše kažu jutjuberi pre VidCon-a ? I ... da li sam rekao da je to SUTRA ???? Ukoliko idete prepodne u školu , i živite u Nišu , mogli biste da dođete zato što panel sa jutjuberima i blogerima počinje od 13:20 , a završava se u 14:20 . Stvarno unapred hvala svima koji će da dođu !

Za više informacija pogledajte ovaj link : http://www.bravo.rs/teentalk2015nis/index.html


Inače.... Sada počinje jedan od dva najgroznija perioda u godini. Verovatno vas ne zanima , ali reći ću vam bez obzira. NAJVIŠE , ali ubedljivo NAAAAJVIŠE mrzim periode od :

Sredina Avgusta - Sredina Oktobra 

(znam da se imena meseci u godini pišu malim slovima , ali ako ćemo iskreno , zar ,,Avgust'' ne izgleda bolje od ,,avgust'')

Sredina Januara - Sredina/Kraj Marta

Nekako su ta dva perioda .... bleughh (to je zvuk pri povraćanju.. Why am I single ? ....).. Hladno je , nema snega , odvratno je , , drveće izgleda usmrćeno , u busu ti je vruće kada si u jakni , a mene mrzi da se svlačim i oblačim (Živim u predgrađu i moram busom svaki dan u školu ( Da , budim se u 6:20 kada idem u jutarnju smenu .Da , kada mi kažu odmah dođi u skolu , moram da dođem do stanice , da uđem u bus i da se vozim 20-30min, da pešačim do škole , i onda tek dođem za sat vremena nakon poziva) , a za one koji isto idu busom , U mah brotha from anotha motha , ili sistah from anotha mistah). I , wow , al' je ova zagrada duga...



Što se tiče postova , hteo sam da izbacim danas anketu koju sam trebao da uradim juče na ulicama Niša , međutim jedino trudnu ženu koja je vukla kolica sa detetom sam uspeo da zaustavim da bi rekla : ,,Pa ja nemam vremena..''. Neću da odam šta je anketa trebala da bude , ali bi vam bila zanimljiva tako da... Mionu uskoro izbacujem tako da get ready-ujte se ... Bolje je zvučalo u mojoj glavi...

Kupujem novi telefon ! JUHU ! Sada ću kao čovek moći da skinem Instagram i da visim na njemu do 1 ujutru.. Nadam se da mi ovo roditelji ne čitaju... Nisam još uvek siguran koji telefon uzimam , ali sigurno neću da kupujem iPhone , S6 Edge i kompaniju.. Ne bi se nećkao da ga dobijem besplatno , ali .. šta će mi ? Meni treba samo neki stabilni Android koji može da otvori više od dve društvene aplikacije (FaceBook (koji ni nemam) i WhatsApp) , međutim neću da kažem koji sam telefon imao zato štooo.... ummm , pa pokušavam da ga prodam da bi imao novca za novi .... hahah ..?....

možda bi to bilo najbolje....

Hvala svima koji još uvek nisu zaboravili na mene  , obožavam Vas i takav stuff...

16 comments:

  1. Bas si tumblr girl! xD :D Paaa, cestitke na Teen Talku, dosta daleko sam od Nisa... Anyway, super post, smesan kao i po obicaju. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nina ! Inace , da li si primetila ovu pustos ?? Niko ne izbacuje postove , niko ne komentarise.... Zbunje se kotrlja kao na zapadu...

      Delete
  2. Hjooj kako ja tebe volim! Ja to tebi ne mogu opisati, kao da se poznajemo 100 godina xD Tako si kul...? I smjesan i zanimljiv...sve najbolje. Ne mogu vjerovati da DECKO ima takve vrline xD (bez uvrede muskom roduuu xD) Ja mogu samo mastat o tom vasem Teen Talku posto zivim u (Bi)H, pa ono...ne znam ni di je Nis ni sta je (msm znam sta je al eto, lijepo zvuci) a kamoli da jos dodjem.. Sveee u svemu sretno na tom cuduuuu ii zapamtii volimm tee ☺♡♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. THAAAANKSSS BOSANKOOO hahah lol xDD Najbolja si !

      Delete
  3. Haha Super si. Nekako imas najsmesniji blog i stvarno razveselis druge! ☺

    ReplyDelete
  4. Eheh, da budem iskrena otkad je sk pocela citam samo neke postove, tvoji su jedni od njih..da, Avgust izgleda bolje nego avgust. Srecno u sk :)
    Sup post i to cu preskociti, al smatraj da sam rekla :)
    Mrs Honey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa , to je tako lepo od Vas , godpođo Med . Vaš komentar izazvao je sekundu sreći i nahranio mi je ego. Hvala Vam , hvala ! Ionako je bio gladan.

      Delete
  5. Nisam znala da učestvuješ na Teen Talk-u ,ali to je lepo.Najviše što mrzim to je iskreno cela školska godina taman krenemo u kolu eto ih inicijalni testovi,to prođe ide udar testovima i ocenama za tromesečje.Kada se to stabilizuje bombarduju nas testovima za kraj polugođe,dolazi drugo polugođe sve tako do kraja školske godine kada nemamo vreme ni za šta tu sledi poplava.Svi ili barem većina moli za ocene... (ok to nije bitno).Pomenuo si da si radio anketu,pa da ti čestitam ,možda zvuči glupo ali za mene svako ko izađe na ulicu i postavi tako anketu bilo šta vezano za blog je moj idol.Ja bih propala u zemlju.Što se tiče telefona,pa tvoja je želja koji ćeš da uzmeš.Ali iskreno moja preporuka nemoj uzimati neki ne kvalitetan a skup.Post mi se jako dopao.I očekujem post sa Mionom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama je život najteži hahaha xD Pa , anketa je nešto najteže što možeš uraditi. Kome to uspe , on je definitivno BOG ! Ja prvi zaobilazim kada mene pitaju :,,Izvinite , imate li 5 minuta ?'' ili kada me poyovi i pitaju da li uživam u nekim cigarama iz Tunguzije o_O

      Delete
  6. Joj, i meni su ti periodi godine užasni :D Samo škola, učenje, grozno i sumorno vreme... Već sada imam mnogo manje vremena i volje za bilo šta, pa ni ne stižem da čitam sve postove, no dobro. Baš mi je drago što učestvuješ na Teen Talk-u. Da sam blizu Niša to sigurno ne bih propustila, ali Niš mi je preeeeedaleko. Nažalost :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni su povraćka kao što rekoh.... inačeee... HVALA !!

      Delete
  7. Skroz se slažem za te periode, bukvalno su najogri. Plus razumem tvoje muke u busevima, ja moram da ustajem u 6 i da putujem 20 min do škole, pa posle da pešačim... Ludim od toga! Još ako je i gužva... Congrats za Teen Talk i uživaj! :D
    P.S. Moj blog ti je u omiljenima?!?!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...