15.9.15

NISAM JA !

Ok , tek sam sad , nakon 5 dana shvatio šta se događa. Neko je na Teinom blogu poslao uvredljiv komentar koji je sad izbrisan , ali uglavnom je lagao u vezi Aleksandre. U mom odeljenju , deca su pomislila da sam ja to napisao i da sam ja hteo da zavadim Aleksandru i Teu. JA TO NISAM NAPISAO ! Čak sam danas saznao za to. Ako su zato neke osobe prestale da me prate .. to je glupost. Da me znate privatno , to nikako i nikada ne bih uradio. Možda mi ne verujete , ali barem ja i još 2-3 osobe znaju istinu. Samo tolko.

4 comments:

  1. Nemam pojma o cemu se radi, ali ti verujem.

    ReplyDelete
  2. Verujem ti, iako ne znam o cemu se radi, jer osecam kao da te znam, a mislim da ti nikad ne bi uradio nista slicno!

    ReplyDelete
  3. Ccc čime se sve ljudi bave.. Samo iskrenost ko ne veruje ne mora..

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...