4.8.15

The Throwback Tag

Griža savesti se vraća. Ona kaže : ,,Nisi pisao post 3 dana. Piši post nezahvalno derište ! Piši post ! P.I.Š.I  P.O.S.T !''. Tako da mogu zvanično da kažem da me je blog doveo do ludila.

Iako sam rekao u pre nekom postu da ne volim pisati TAG postove , surfujući internetom naišao sam na jedan vrlo interesantan tag. The Throwback Tag. Vrlo je interesantan i pomislio sam da bi bio super post ! Pa , let's get started !

1. Koje godine si rođen/a ?
2001.

2. Da li imaš neke slike sebe kada si bio mlađi/a ? Ako da , pokaži.
Imam ih na pregršt , ali ove su mi omiljene :



hipster od malena....


3. Sa kojim TV serijama/emisijama si odrastao/la ?
Sunđer Bob , Tom i Džeri , Želite li da postanete milioner , Survivor ...


4. Šta si želeo/la da budeš kada porasteš , i da li to još uvek želiš ?
Ufff... Šta sve nisam hteo da budem ? Glumac , inspektor , šef (?) , prodavac ... Ali ubedljivo najsmešnija profesija kojom sam želeo da se bavim jeste trener delfina. Sećam se da sam gledao neku reportažu o dečaku koji živi sa delfinima u Australiji ili Floridi , nemam pojma , i njegov otac ih je trenirao , i ja sam naravno rekao : ,,Ja hoću da treniram delfine !''.


5. Pokaži video sebe kada si bio/la mali/a.
Imam samo video snimke bez zvuka , iz nekog razloga , pa je glupo da ih puštam.

6. Koje igračke su ti bile omiljene ?
Definitivno Petar Pan i neka albino indijanka. Prema izjavi moje mame , ja ih nisam ispuštao.


7. Najsramotnija stvar koje se sećaš da si uradio/la kada si bio mali/a ?
Ovo je manje više sramotno , ali je izuzetno smešno. Kada bi slavili pravoslavnu slavu , ja bi uzeo rusku salatu , sakrio se ispod stola i mazao je gostima po cipelama.

8. Pročitaj nešto što si napisao/la u vrtiću.
Ovo je dijalog iz jednog od mojih stripova koje sam pravio :
~Ja sam tužna.
~Zašto?
~Imam mala stopala i mama mi je kupila krofnu.
~Hoćeš da idemo na bazen ? Tamo ima peškira.

9. Tri pesme koje si voleo kada si bio/la mali/a ?
Ja hoću kući - Sendi Obraščić
Marija Šerifović - Molitva
Toše Proeski - Čija Si


10. Smešna priča  iz prošlosti.
Moj ceo život...

11. Da li si sačuvao nešto specijalno iz detinjstva ?
Moj dnevnik. xDD 


12. Nešto čudno što si radio kad si bio mali ?
Svađao sam se sa svima koji si više voleli Aelitu od Jumi iz ,,Kod Lijoko-a''.


13. Najstrašnija stvar koja ti se desila kad si bio mali ?
Nalazio sam se u dnevnoj sobi , na televizoru je bio diznijev Herkules , a ja sam uvek mrzeo taj crtani. Bio sam smoren , pa sam otišao u kuhinju i video sam novogodišnje sijalice. Bile su pokidane na dva dela , pa sam mislio ako ih spojim i držim rukom da će svetleti. Uključio sam ih u struju , i sledeće stvari koje se sećam jeste da je smrdelo zagorelo meso. Baš baš je smrdelo.

14. Da li se tebi , ili uopšte u svetu , nešto promenilo tokom tvog života ?
 Iskreno , ne znam kako da odgovorim na ovo pitanje xD Pa , mnogo stvari se promenilo , očigledno , počevši od mene samog , pa sve do interneta. Ali ljudi oko mene , porodica i prijatelji , se nikada nisu promenili i pružali su mi najbolje detinjstvo koje sam mogao da imam.

Tagujem :
Beauty By Alex
Anja's Diary
Nina's World

To bi bilo to drugari za post , a pitanja ću staviti u komentar da bi ih lakše kopirali. Vidimo se :D







16 comments:

  1. Hvala na nominaciji,odradicu tag ;D

    ReplyDelete
  2. Ovaj tag je bas zanimljiv.Svidjaju mi se odgovori hahaha bas si me nasmejao ^-^ :D

    ReplyDelete
  3. Evo pitanja

    1. Koje godine si rođen/a ?
    2. Da li imaš neke slike sebe kada si bio mlađi/a ? Ako da , pokaži.
    3. Sa kojim TV serijama/emisijama si odrastao/la ?
    4. Šta si želeo/la da budeš kada porasteš , i da li to još uvek želiš ?
    5. Pokaži video sebe kada si bio/la mali/a.
    6. Koje igračke su ti bile omiljene ?
    7. Najsramotnija stvar koje se sećaš da si uradio/la kada si bio mali/a ?
    8. Pročitaj nešto što si napisao/la u vrtiću.
    9. Tri pesme koje si voleo kada si bio/la mali/a ?
    10. Smešna priča iz prošlosti.
    11. Da li si sačuvao nešto specijalno iz detinjstva ?
    12. Nešto čudno što si radio kad si bio mali ?
    13. Najstrašnija stvar koja ti se desila kad si bio mali ?
    14. Da li se tebi , ili uopšte u svetu , nešto promenilo tokom tvog života ?

    ReplyDelete
  4. Jao, bio si presladak kao mali. :) Super je tag, hvala ti na nominaciji. Uradiću ga čim pre. ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha hvala xD Barem nisam imao zilion bubuljica na licu :/

      Delete
  5. Ajoj, maji Dusan. ^_^ Hvala nan ominaciji, uraidcu tag. ♥

    ReplyDelete
  6. Danas sam mozda sat vremena ostala na tvom blogu da bih procitala sve tvoje postove i dobro sam se nasmijala. Pogotovo ono sa vrstama nastavnika i "Šta napaljotke rade na internetu". Takodje želim da ti se zahvalim na razjašnjenju na temu zarada jutjubera. I bože, ono sa vrstama postova koje blogerke pišu. Kako sam se kidala. Pa, hvala na tih lijepih sat vremena.
    Jako bi mi značilo da posjetiš moj blog i da se učlaniš ako ti se dopadne, ako ne, nastaviću da se trudim :-)
    simonasdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Simona !! Mnogo mi znaci ! Uclanicu se na tvoj blog iste sekunde xD Bas mi je drago sto sam uspeo da te nasmejem :D

      Delete
  7. Od kad sam saznala za tebe , a bilo je skoro ne mogu da se odvojim od tvojih postova. Nikada da stignem da ti prokomentarisem post , ali sad sam resila da ti kazem koliko si ti kralj zapravo. U svakom postu se vidi da si dosta luckast i duhovit. Presladak si na prvoj slici iz detinjstva. Ali ubedljivo mi je najsmesnije sta si gostima radio uz pomoc ruske salate. Hahahah ! Duhovit od malena.I ja sam inace odrasla ud Sundjer boba i Tom & Jery - ja.

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tvoji komentari me uvek , ali uvek oraspoloze ! Hvala ti puno sto citas moj blog ! Ti si najbolja :))

      Delete
  8. Haha, ovo sa ruskom salatom me je bas nasmejalo. Svidja mi se odabir pesama, kao manja sam bila zarazena Molitvom, ali i sada je volim. Petra Pana sam se uvek plasila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha xD Petar Pan a.k.a. Petar Pedo xDDD

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...