10.8.15

Moji Tajanstveni Nestanci

Kapiram da vrlo često , gotovo naglo , nema postova. I verujem da vas to živcira , do tačke gde više ne možete da izdržite. Ali , šta ja tu mogu ? ,,Pa , pametnjakoviću , mogao bi da nam javiš kada , gde , kako , zašto !''. Aham. Dozvolite da objasnim. 

Neke stvari nisu u mojoj moći , kapirate ? Ja ne odlučujem da odjednom odem , i da se vratim za 5-6 dana. Ja sam u većini slučajeva neinformisana radna snaga. Ok , malo sam hiperbolisao. Ono što želim da vam kažem jeste da moja porodica , bilo ko da je to , vrlo često da nepotpunu informaciju , ili ne da informaciju uopšte. Za primer ću uzeti ova ,,dva dana'' dok nisam bio tu. Imao sam informaciju da idem za selo u četvrtak i petak , tj. 6. i 7. avgust , da idem autobusom koji iz Niša polazi u pola pet. To sam znao prvog ili drugog avgusta. U međuvremenu , nešto mora da se promeni , a da se Dušanu nenamerno ne kaže. Tako da sam dan pre polaska saznao da idemo kolima , krećemo u pola jedan i vraćamo se 9. avgusta uveče. Jupi ! Strava ! Ja sam se , naravno , za to vreme dogovorio da se vidim sa drugom koga celo leto nisam video. Tetka i sestra se iz Niša vraćaju 9. avgusta u *pip* (Adresu Stanovanja Ne Otkrivamo) tako da ni njih nisam stigao da vidim. Eto šta sve dezinformacija može da učini !

Drugari , ovaj post moram da završim , ali zato stiže jedan VELIKI DIY vrlo brzo. Možda već danas , sutra ili prekosutra ! Ovaj DIY će biti epski XD Nadam se da sam vas bar malo podsetio da sam živ xDD Vidimo se !

24 comments:

  1. Moram da priznam da me ponekad baš iznerviraš, kaa vidim da nema novog post! haha. Ali šta je tu je. Jedva čekam taj ''veliki'' epski DIY.

    Novi post-----→ milicamihaela.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hahhah dusane i moji roditelji su takvi.. Na primer rekli su mi da u utorak idemo u Bg kad odmah ujutru kazu ,,Idemo u sredu'' . Jedva cekam epski DIY. :)

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jedva cekam DIY, inace i moji roditelji su ponekad takvi. I zadnji video ti je bio bre 2 nedelje na youtubu? Pa postavljaj nesto covece. Inace daa, pratim te na youtubu, girl gamer. :D :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa , racunar mi je trenutno pokvaren , pa zato nista nisam izbacivao.

      Delete
  4. Sve se sazna preko telefona. Zato ja moram da prisluškujem razgovore ako hoću da budem u toku. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahha xDD Pa , jednom prilikom sam rekao mami da ja jedino znam gde , kako i zasto idemo kad prisluskujem njene razgovore , sto preko fona , sto uzivo xDDD

      Delete
  5. Sve se sazna preko telefona. Zato ja moram da prisluškujem razgovore ako hoću da budem u toku. :D

    ReplyDelete
  6. Sve se sazna preko telefona. Zato ja moram da prisluškujem razgovore ako hoću da budem u toku. :D

    ReplyDelete
  7. Ne znam zasto se toliko forsiraš.Jednostavno imao siproblem,bio si egde i nisi mogao da pišeš.Ipak imaš i svoj život gde uvek bude nečeg iznenadnog.Jedino što mrzim kod svega ,kao što si ti već rekao da uvek saznas dan pre polaska ja saznam dan tokom polaska.Pa počnu živci da pucaju. Nego jesi li ti iz Niša? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oui , ja sam iz Nisa :3 Fora je u tome sto ja nemam sta drugo da radim tokom letnjeg raspusta osim da visim na internetu xD

      Delete
  8. Pa mislim da svi imamo te probleme. Sve je postalo iznenada , a ja jedina ne informisana. Toliko sam zavolela tvoj blog za ovo kratko vreme koliko te pratim. Nekako kada citam tvoj post kao da se uvek slozim sa tobom , kao da si mi drug vec godinama...

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. .... a sta ako jesam ? DUN DUN DUN ! * nepotrebna dramaticna muzika iz indijskih serija *

      Delete
  9. Ma kad stignes da objavis,objavis ☺ Ja se ne ljutim ☺

    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/08/back-to-school-by-alex-sta-spakovati-u.html

    ReplyDelete
  10. Dusaane kad ce novi video?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj poslednji video na mom kanalu ako nisi , i saznaces zasto ne snimam :D

      Delete
  11. Nema veze,budi ti ziv i zdrav a za blog ima vremena :D
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvraticu :)
    llis9.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Totalno saosećam, ja sam uvek u potpunosti neobaveštena, iako se svi ponašaju kao da sve znam..

    ReplyDelete
  13. Hahaha. Bas si me nasmijao :)
    Drago mi je sto sam naletjela na voj blog :)
    Pratit cu te :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...