1.8.15

Moje Putovanje kroz Internet Vode - Collab Post sa Anjom

Pre nego počnem sa postom , želeo bih da kažem da OBOŽAVAM što svoj prvi collab post pišem sa jednom od najdivnijih blogerka za koju znam - Anja sa bloga Anja's Diary. Hvala Anja što si uopšte pristala na saradnju sa mnom ! A sad manje priče ... više priče ? Kako god , znate na šta mislim !

Moje putovanje kroz internet vode počele su davnog leta 2012. godine kada sam ubacio svoj prvi video na YT. Bio je to jedan skroz , ako mogu reći , crappy video snimak u kome igram ,,The Sims 3''. Možete zamisliti. Kvalitet je bio na 360p , a računar mi je ludovao u pozadini praveći nadprirodne zvukove. Bio sam inspirisam jednom od i dan danas najboljih simerka (osoba koja snima Sims za YT) na svetu , TheQuxxn , koja je na žalost preminula. Provodio sam vreme danonoćno gledajući njene video snimke , i u jednom trenutku sam pomislio : ,,Zašto ja ne bih snimao Sims ?''. Kao što rekoh , to sam uradio , ali , naravno , ja sam se poredio sa jednom od najboljih svetskih simera , i mislio sam kako ja nikada neću moći da budem kao ona. Zato sam odlučio da prestanem sa YT-om. Godinu dana kasnije , kada sam dobio svoj prvi tablet , zezanja radi , pogledao sam svoj video snimak , i video da je imao u tom trenutku preko 1000 pregleda. Bio sam zapanjen , a komentari su bili mahom pozitivni. Nisam imao predstavu da se ljudima svidelo ! Zato sam krajem decembra 2013. otvorio novi kanal , LordOGamingTV.


Svoj prvi video na tom kanalu sam ubacio januara , ali je sada na Private , zbog..... imam svoje razloge , ok ? XDD Tako da prvi video koji možete videti na mom kanalu je , opet , sims 3. Naravno , nisam znao kako pravilno da editujem , pa je zato 5 min. video klipa skroz crno. Nastavio sam sa YT-om i jednostavno sam uživao. ALI , u svakoj priči postoji preokret koji preti uništenju čitave galaksije ! U mom slučaju , to je bilo uništenje računara xD Ok , znači , moj računar a.k.a. burrito , je tolika bičica , da vi nemate pojma ! Stalno se kvari , pa odjednom radi , pa se opet kvari , u prevodu je bipolarna :) I nikada nisam mogao da jednostavno , sednem , snimim video , editujem ga , i okačim ga na YT. UVEK , ali UVEK , nešto mora da se desi. Da li nestaje struja , ili se nešto pokvori , ili pak , boli me glava ceo dan , UVEK me nešto sprečava. Evo , upravo sada , burrito je u fazi depresije (Bipolarni Poremećaj) , pa ne može uopšte da podigne sistem. Ali to mi nikada nije dalo razlog da odjednom prestanem. Bilo je tu i uspona i padova , i nekad mi se jednostavno smuči sve pa ne snimam uopšte par meseci , ali uvek se vratim snimanju , zato što za tim sam uvek imao strast. I nikada nisam odustajao od toga.


Blog sam započeo Marta ove godine. Započeo sam ga sa idejom da dok mi je računar u stanju depresije svoje subskrajbere ,,apdejtujem'' što se Simsa i ostalih igrica tiče. Bio je više u Gaming stilu. Odatle i ime iLordOGaming. Ali su me jednog dana u školi iznervirala par ... deteta , pa sam izbacio post zvan : ,,Šta Napaljotke rade na netu'' , i iznenađujuće sam dobio dobar feedback ! I od tog trenutka sam počeo da razmišljam , zašto ne bih izbacivao komične postove ? Uglavnom je sve glatko i brzo išlo što se bloga tiče , a pogotovo što se čitaoca tiče. Mislim skoro 90 čitaoca za četri i po meseca ?! To je stvarno WOW. Jedino me živciraju učestale kreativne blokade xD Moram se zahvaliti Alex , koju valjda svi znate , zato što mi je dosta pomogla uopšte što se bloga tiče. Ona je jedna od najboljih blogerka koje poznajem ! Thanks !



Ukoliko se pitate da li me je blog ili YT promenio , u neku ruku i jeste. Nema promene u mom ponašanju , i dalje sam isti bolesni Dušan od pre godinu dana , ali me je naterao da razmišljam drugačije. Naterao me je primećujem detalje i naterao me je da prestanem sa najsmrtonosnijom socijalnom zamkom. Presdrasudama i steriotipovima. Naterao me je da se izvučem iz svojih komfortnih zona. I najpre me je naučio da se ne menjam ni za koga , osim za samog sebe. I zahvalan sam mu na tome. Zato što nije bitno gde počneš , već gde završiš.

21 comments:

  1. Drago mi je što smo uradili collab.Tvoj post je sjajan, a znaš i sam da jako volim da čitam sve što pišeš. Pišeš opušteno, tekstovi su komični i to dođe kao beg iz sumorne realnosti. Nadam se da ćemo jednom prilikom ponovo 'sarađivati'. :D <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Odlican post.Nisam cula za tu youtuberku ali sigurna sam da je bila dobra bas kao i ti.Ja obozavam tvoj blog i procitala sam skoro sve postove.Ovaj post ti je jedan od najboljih :) Samo nastavi,sigurna sam da ces dogurati i do zilion pratilaca na blogu ^-^ :D

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odlican post! Slazem se sa poslednjom recenicom.Nisam cula za tu jutjuberku,sada cu je sigurno pogledati.:D

    ReplyDelete
  4. Odlican post,uzivala sam citajuci post.

    ReplyDelete
  5. I hvala sto mislis da sam najbolja blogerka :D <3

    ReplyDelete
  6. Tek sam počela da pratim tvoj blog,ali pogledala sam YT i baš mi se dopada kanal.Posebno zadnji video.Što se samogposta tiče uspeo si sve da opišeš što mi se jako dopada.Nastaviću da čitam tvoje postove .Vrlo me je nasmejao naslov: Šta napaljotke rade na netu? Moram odmah da pročitam.Imaš dobar smisao za humor (koliko sam uspela da shvatim) I bilo bi mi drago ako nekad napravimo collab post :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Jelena ! Bilo kakav vid podrske je uvek dobrodosao ! Bilo bi mi vrlo drago da pisemo collab post :D

      Delete
  7. Super post,da li se komp magicno popravio??

    https://www.blogger.com/profile/10431499068658941687

    ReplyDelete
  8. Jako mi se dopada post. Ko još ne voli sims? A znam za tvoj yt kanal nije hteo da mi se instalira sims3, pa smo brat i ja tražili na ytu videe, među kojima je bio i tvoj. Ne znam da li umišljajam, ali od tada ti je kanal dosta napredovao, tačnije od juna ove godine. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste napredovao , i to mnogo u zadnjih par meseci. I hvala mnogo <3

      Delete
  9. mnogo mi se svidja post. saljivo i istinito :)

    ReplyDelete
  10. Super post. I ja sam pocela blog, mislim u Martu ove godine, haha. :D ♥

    ReplyDelete
  11. super ti je blog :)

    animals-in-heart.blogspot.com (ako možeš, molim te učlani se) :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...