18.8.15

Back To School with Mionnah Monnah

I zdravo moje najlepe swatke amle curice 1!1!! Pošto sam ja mlogo dbra osoba i blogerika , Dudan mi je dozvlio da pišem rubrike na njegowom bloggeru ! Zuhu ! 

Čitala sm komntare nae moj prothodni post i svima sam se svidella , tako d na ti Dušanr. Neka Gospoja Med je prdnuložila da pišem BTS post koji znači back to shool ukoliko niste znali sad ynate. Iovaj laprop je idalje jeftin. Nweka neko kupi Dudanu novii. 

Pošts sam je jedna zauzera devojčica (mama je zaradila radioacijjju na poslu radi u nuklearnoj elektrani ako niste znali , pa sam jojo kupila vrlo retke orbit žvake i sad je opet zdrava) , moram da vodimm majcu do bolnice , da joj kupujem žvake i to , pa sam oslućila da u jednom postu napišem sve o backto shoolu :) 

1. št Poneti u ranac

Ja stvarno ne knram ljude koji bole ovakve rančeve :


oni me podsečaju na moju babu Grančicu koja mng voli da priča o svjim bolovmia (boli je uvo kad god jj prikam nešto)

više volim ovavke :


u njih sve staje , počevši od infuzije (nikad se ne zna ukoliko neki zgodna momak padn u nesanicu) do bomba (za sabotiranje glupih dvojčica koje misle da j lepo kad m se vdi pupak)

pa prešli smo n šta poneti u ranac.

kd kupite veliki ranac , to znač da ste bogat , a kad ste bogatt onda više ljudi oće da se druž sa vama.
vreme je za neophodne stvari.

prvo i dajbitnije jeste kd knjige. 

 

uvek poneste i Biblju , da nemoralnm devojčcama koje misle da je lepo d m se vdi pupak pokažete isusa (kako bi isterao demona iz njih)

zatim sveske 


uzmte ovakve sveske . lpe su

zatim najbitnije pribor. ŠTP veća pernic to bolje !11!! 

nikad nemojte ovakve , s cvećć. misleće da volite da budete stari. uzmite brac ili vinks.


naravno , vreme je za šminku !!

morate staviti svu vašu šminku u ranac za škol ! tak ćete imat vremena da se n tanena šminkat u vece , a ne da vam baba iznad glave priča kko d ne idte u disko zato štp se tamo ludi pijane ! msm babo , oć uss našminkam !!"!!"1`!

u torbici za šminkanje nosite :

1. puder (zato št najverovatnije ste ružni)
2. korektor (pgledj gornju zagrdu)
3. maskuru (da imar dufe drepavice)
4. ruž il sjoj (nikak crveni zato št t nos samo devjčce koj misle da je lepo da m s vid pupak!1(
5. ajliner NIKoKO
5. senku NIKKo
6. i vlažn marmice (da vas babb ne vidi s čminkom (pričće vam kako ona nikad njet nosila smink i kako joj otac nje dao ni lak z nokre))

užin nikad ne noste , ako noste nikad nemojte da ih stvljat u aluminjumsku foliju i plastičn kesu zato što će d musle da ste siromačni.

ovv mng volim da jdem zeto čto hmmmm pile i đuveć .hmmmm ukus

dodatne stvari :
dodatne stvar tipa toletni papr , infuziju , lekov za smirenje , bombe i pličanog medu (niko ne cumnja u pličanog medu)

i to je to za ranac

ČUTI BABOO !!!11!

2. ŠT obući


nemojte da mislite da je brvi dan škole btn za oblačenje ! nosite ovu kombinacju


iako će napolje da bude 25 celyujsa , noste ovo zat što to znači da se porađte , što znči da ste u bolu i to znči da vas boli uvo (ovo me je baba naučila)


ovaj autfit mn se mlogo lajkuje! u fazony je kao komšinice aj svrat na kavuu!1

ovo obucite samo na času fizičkog (kažt da morate da brzo odte u Beč na bal)

3. diy


ja nem pojm kak da napravim ove stvari pa vam ev videoi :






4. kako mntalno zdržati ?


samo psujte , redkujue stres.


I to j r sa ovaj post. Baba mi vrišti da joj kupm lekove , tako da moram da idem. Ali samo zapamtite ako vaša majka msli da ste greška prirode , to i jeste ! Voli vas i ljubim XOXOXOXOXOXOXOXOXOX0 Mionnah Monnah.


Stvarno se nadam da ste uživali u još jednom Mionnah Monnah postu ! Stvarno mnogo vas je želelo Mionu opet , pa sam pomislio : ,,Što da ne ?''. Stvarno mi je drago što vam se svideo prethodni post i blah blah. Dosta zvocanja. Samo želim da kažem da će se Miona pojavljivati dva put mesečno (Da mi slučajno ne bi preuzela blog xD)... i dap.... Vidimo se , i držite mi palčeve da uskoro kupim novi računar (da bi ponovo snimao za YT) , a do sledećeg viđenja , nemojte slušati Mionine savete xD


23 comments:

  1. E jesam debil, izvini zbog gornjeg komentara. Uglavnom mnogo mi je drago što me je Miona spomenula u postu jer iskreno ona je izvrsna blogerka i sve bi islo lakse da ti imas normalan kompjuter. Pozdrav.

    ReplyDelete
  2. Car i gotovo!

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  3. KRALJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!

    ReplyDelete
  4. Kome li si ti car!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. MENI, IMAS LI NESTO PROTIV NASEG CARA???? A?

      Delete
    2. Tupavi anonimcu nosi se u sto lepee. MENII JE CARRR

      Delete
    3. Meni i bilionu drugih ljudi...:PPPPPPPPPP

      Delete
  5. Mozes da se ubijes....nauci a znacenje nekih reci i sta znaci biti NEMORALNA osoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svojim komentarom i pregledom mi povecavas popularnost posta , a i bloga , tako da hvala :D

      Delete
    2. Anonimac, slobodno otkrij ko si! Krivo ti je što je Dušan uspeo na blogu i što ima orignalne ideje?

      Delete
    3. Ja mislim da to znaci nenormalna osoba,za demonstraciju TIIIIII

      Delete
  6. "oni me podsečaju na moju babu Grančicu koja mng voli da priča o svjim bolovmia (boli je uvo kad god jj prikam nešto)"
    "iako će napolje da bude 25 celyujsa , noste ovo zat što to znači da se porađte , što znči da ste u bolu i to znči da vas boli uvo (ovo me je baba naučila)"
    kad sad nisam umrla necu nikad. kralju <3

    ReplyDelete
  7. Meni se mnogo dopada Mionino misljenje. Mislim da je poucno jer samo treba raditi kontra nego kao sto Miona uradi ☺

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Pozdrav za Mionu,obozavam ove postove :D

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Hahaha, obožavam tvoju prijateljicu Mionu, definitivno je najbolja bloggerica ikada :D

    ReplyDelete
  12. Ti si bre car!!! a Miona carica,molim te dozvoli joj da i dalje pise postove (XD)
    dreamer-ana.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ovaj mi je još bolji od prethodnog. Juče pročitala, danas komentarišem. Kako sam se sto puta vraćala da shvatim šta je htela da kaže, rekao si da ne slušamo njene savete tako da je ispalo da trebamo da nosimo ajlajner, senku i crveni karmin haha. :)

    ReplyDelete
  14. Miona je kraljica! Jebi sestru kad sam procitala ovaj post tek sad nakon sto joj kupismo torbu,idem da je vratim i trazim ranac kao kod Mione xD

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...