11.7.15

Želim da budem drugačiji...

Pre nego počnem sa bilo čime , samo želim da vam kažem da ovaj post neće biti mnogo uzbudljiv. Žaliću se o mojim psihičkim problemima , kako je sistem u kome živimo idiotski i raspravljaću o mojoj teoriji smisla života. Eh , sad sam preterao. Neću raditi ništa od navedenog , ali čisto želim da vas upozorim da neće biti moj tipični post , zato što ponovo .. zbog razloga. I takođe sam bolestan ... tako da , eto.

Još od četvrtog razreda sam počeo da razmatram situacije u kojima sam se nalazio. Počeo sam da shvatam da neki ljudi , koliko god ja mislio da će se popraviti , ili da će napredovati , ili da će ,,odskakati'' , oni jednostavno ne mogu. Ne žele. Ali , to nije njihovom krivicom. Za to je kriva naša krv. Naša nacija. Naš narod. Balkan. Molim vas shvatite da ja ne vređam nikoga lično. Ne generišem na osnovu jedne činjenice. Ne vređam Hrvate , Bosance , Makedonce , Crnogorce , Srbe... Krivim našu istoriju. Mi smo narod koji je ograničen u mozgu. U smislu , ne da je glup , već da je mnogo , opterećeno introvertan. Medije nam oblikuju živote. Ovo je lepo , ovo je ružno , ovo je govno itd. Zaostali smo , i to mnogo. Sve što je drugačije , neobično , ,,nenormalno'' je iskorenjeno. Mrtvo. Uzmimo za primer Lorde. Njena majka je poreklom Srpkinja. Sad , zamislite da je Lorde ostala u Srbiji. Šta bi ona postala ? Sigurno ne Royals pevačica koja je dostigla broj 1 na listi HIT pesama. Bila bi poplavljena neznanjem , truljenjem iznutra. Tračak nade bi joj bio uništen iz korena. Sada , ja , neponosni 14-godišnji Srbin , koji u jednom mahu mrzi svoju naciju , sedi i piše ovaj post. I kada bi me neko pogledao  na ulici , uopšte  me nebi razlikovao od hiljada i hiljada balkanske dece. Ja u duši osećam da želim da budem drugačiji. To je razlog zašto radim nove , istražujem , sanjam neku utopiju , a utopija za mene predstavlja sve osim glibavog Balkana. Potonulog Balkana. I želim svim srcem da putujem , da vidim , da čujem , da osetim nove stvari. Ali , ne. Dušane , kako možeš mrzeti Srbiju p*čko pederska , sektašu !? Epa mogu. Zato što me Srbija uvek sputava u svemu što probam ! U svemu što želim ! U svemu što ikad uradim! I kada čujem na televiziji političare kako pričaju o nekoj budućnosti , smuči mi se život. Srbija , Balkan je odavno izgubljen. Kada vidim ljude kako me svadljivo gledaju , kako gledaju kako da me zafrknu , kako žele da me sj*bu , to mene tera da idem dalje , baš taj njihov bezuspeli pokušaj da me spreče. Već su me sprečili u puno puno stvari , ali nikada neće ubiti moju dušu i želju da odem. Da odem od 12-godišnjih nemoralnih devojčica , da odem od zaostalih ,,fraera'' , od ljudi koji samo ,,poštuju'' zakon , da odem i da se ne vraćam ! Možda sam rođen ovde , možda imam srpsku krv , ali ja ne pripadam ovde. Kada pričam sa 90% dece u školi o ovome , svi su ,,patriote'' u srceee bee brateuuu. Polu-pismeni kreteni. Ja ne smatram sebe kao da sam bolji. Kao da sam nešto. Kao da sam iznad svih. Ali , ja pokušavam da se razlikujem , na sve moguće načine. Ako će dečaci da idu da hvataju zadnjice , da puše , pa piju rakiju , da igraju fudbal , ja to neću da radim. Ako će svi da igraju Fifu , ja ću igrati Sims , ako će svi da idu u McDonald's , ja ću da idem u kineski restoran , ako će svi da slušaju rep i ,,Idem za Kanadu'' , ja ću da slušam Lanu i Lorde. Možda patim od nekog kompleksa , ali znam da jedna ,,poslovica'' nikada neće služiti meni. ,,Ako ne možeš da ih pobedoš , pridruži im se''. Ne. Nikada. Uvek ću gurati kontru , ma šta bilo , čak iako me to nekog dana ubije. I sigurno mislite da sam ja pun neznanja , da ništa nisam video , da ništa ne znam , da sam tvrdoglav , mlad. I sve to stoji , ali nikada se neću uklopiti u monotonu i stereotipe.

Hvala vam što ste čitali moju 30min. žalbu , i vidimo se.

13 comments:

  1. Slažem se s tobom. Nije da vrijeđam mjesto gdje živim ili nešto takvo, ali Balkan prema ostatku svijeta nije ništa. Moram reći da prema ostatku vuko*ebina... Ovdje nemamo nikakve mogućnosti, nema posla, plaće su nikakve... Sve samo ne dobro. Politika se mijenja, političari isto, ali imam osjećaj kao da sve još uvijek stoji isto. Ne znam hoće li se promijeniti, ali vjerujem da ne. Brz oporavak želim! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Tea , stvarno mi je drago da kada procitam neki komentar vidim da je neko stvarno procitao post.

      Delete
  2. veruj mi znam kako ti je. i ja ne volim balkan. ovde nigde nema posla kao sto je tea rekla....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa nije samo do posla , ima mnogo faktora koji je cine nepodnosljivom.

      Delete
  3. Mislim da je rec mrzeti preteska. Opet to je moje misljenje, a ako cemo iskreno ovde kada kazes svoje misljenje ljudi se dure itd. Ako ne slusas Cecu, nisam ti ja kriv/a sto slusas tu americku muziku. Ako ne gledas Pink, imas li drustveni zivot? Ako zelis da ides u inostranstvo, previse ti sanjas. Zato se ja u skoli osecam kao loner. Mislim, pravim se da sam "drustvena osoba", ali samo da ne bih bila potpuni loner. Onda npr. ako imas drugaciji stil pblacenja, ovo ti se ne slaze ovde, zasto si ovu boju stavio na ovo itd. Ja se licno slazem sa tobom, ali jedna je razlika. Ne mrzim Srbiju, nego ljude koji zive u njoj, cast izuzecima. Izuzetaka je malo, ali zato se vecina skuplja na internetu. I ne na fejsu ili insti, vec na nekim "povucenijim" sajtovima, eto npr bloggeru. Ovaj kom je vrv besmislen, ali iskren je. Toliko xx

    life-of-paradise.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje bih dodala da su ljudi previse opsednuti ratovima, prosloscu i politikom. Onda se pitaju zasto deca ovde ne uspeju. A to je zato sto nas druge zemlje tako vide- onako kako mi vidimo njih. A onda dodju stereotipi, a onda dodje neuspeh. Ok, nadam se da je to sada toliko :D

      Delete
    2. Hvala ti puno sto si procitala post. Mogo si lepo napisala komentar i hvala ti sto si izdvojila vremena. Naravno , kada neko u zivotu ima ciljeve koji nisu sledeci :
      1. Biti doktor/advokat
      2. Biti ,,popularan''
      3. Raditi sve po mogucstvu da bi bili ,,popularni''
      Onda mnogo mastamo. Ili smo pederi (Nemam nista protiv homoseksualaca). Ili smo sekta (nisam bas fan). Ili smo ustase (Hrvati , zao mi je , ja vas ne mrzim , sta vise , mi smo isti narod i *trebalo bi* da se volimo , ali ovde u Srbiji (Naravno ima izuzetka) se koristi to kao niska uvreda). I naravno svi u Srbiji su ponosne rusofilske patriote koje misle da samo trebamo da gledamo proslost , kako smo mi jedan ,,junacki'' narod , ali se ne trude uopste da dostignu to sto su nasi preci dostigli , nego se samo dice njima. I kao sto rekoh u postu , mnogo smo introvertni. MNOGO.

      Hvala ti opet sto si procitala post.

      Delete
  4. Upravu si kao i uvek. Mada svaki put kada shvatim da su loši ljudi svuda oko mene setim se da postoje i oni drugi ,oni koji me uvek podržavaju i ne ostavljaju me na cedilu. Mislim da ti Dušane znaš ko ovo piše iako je anonimno i ovim putem hoću da ti se zahvalim što si uvek tu za mene :-)

    ReplyDelete
  5. Razumem i slažem se u potpunosti. Zaista je žalosno što danas u ovakvom okruženju, ljudi nemaju normalne uslove za život, a pogotovo deca! Umesto što 100 hiljada evra ulažu na džinovski krst kod Kraljeva (prvi primer koji mi je pao na pamet) trebalo bi da ulažu u renoviranje bolnica ili škola i sl. Jako smo primitivan narod i realno ako želimo da uspemo i učinimo našu budućnost lepšom, to samo možemo učiniti van Balkana...
    I ne vezano za ovaj post, blog ti je odličan, samo tako nastavi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...