24.7.15

Šta mislim o trenutno popularnim pesmama ?

Već dugi niz meseci nisam pratio šta je aktuelno u muzičkoj sveri , pa sam odlučio da to popravim ! U današnjem postu ću iskazivati moje mišljenje o TOP 20 aktuelnih pesmama 24. jula 2015. (Izvor : Billboard). Pa , krenimo ?


20 - Sugar : Maroon 5
Ova pesma je i dalje na listi TOP 20 ? WTF ? Okej , manje više to , ali , mislim stvarno , zar nije ilegalno upadati neovlašćeno na venčanja  ? Maroon 5 promoviše kriminal !!




19 -   Post To Be : Omarion Featuring Chris Brown & Jhene Aiko
Još jedna rep pesma o curama sa velikim atributima , seksu i novcu ? WOW. To nikada nismo do sad videli ! Ovo je tako kreativno i inovativno !! Mogu li da dodam da je spot još maštovitiji ? Jednostavno svaka čast !




18 -  679 : Fetty Wap Featuring Remy Boyz
Još jedan talentovani , lepo vaspitani afro-američki reper ? Super ! Samo njih cela planeta Zemlja sluša !! A pesma je odlična !




17 - Want To Want Me : Jason Derulo
Ne vreujem ! Još jedna seksualno-opsednuta pesma ? To breee brateeeuuuuuu !! Sad ozbiljno , moram da priznam da je kvalitet pesme daleko , daleko bolji od prethodnih !




16 - Good For You - Selena Gomez ft. A$AP Rocky
Ajmo sad malo da oplakujemo Džastina nakon silnih žurka i odnosa :)  I konačno jedna pesma koje me ne tera  da krvarim!




15 - Uptown Funk - Mark Ronson ft. Bruno Mars
Um... A gde je ovde bio Mark Ronson. Ova pesma bi trebala da se zove : Uptown Funk - BRUNO MARS ft. Mark Ronson zato što je ovde , koliko sam ja mogao da čujem , prateći vokal bio Markov , dok je Bruno pevao sve.




14 - Worth It - Fifth Harmony ft. Kid Ink
Prva i jedni reakcija : WTF ?! Odgledao sam je 10 sekundi , i bilo mi je dovoljno.




13 - Honey , I'm Good - Andy Grammer
Prva pesma koja mi se sviđa ! Hvala ti Isuse ! Da li je moguće da u današnjem svetu postoji jedna pesma koja može .... Kapirate xD




12 - Where Are U Now - Skrillex & Diplo With Justin Bieber
Muzika praistorijskog doba sadašnjice. Tom rečenicom može se opisati cela pesma.




11 -  Hey Mama : David Guetta Featuring Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack
Šta nije u redu sa našim društvom i civilizacijom ? Ovo se smatra pesmom ? Mislim , bila bi MNOGO , MNOGO bolja bez Nicki.




10 - The Hills : The Weekend
Ovo je the pesma ? Ok , znači , odem u studio , izrecitujem reči , dodam 50 efekta i to dospe do desetog mesta na Billboard listi ? Wow. Moram to da pokušam !




9 - Lean On : Major Lazer & DJ Snake ft. MO
Ok , da li je toliko teško napraviti ovako dobru pesmu ? Da , obraćam se prethodinicima. OBOŽAVAM OVU PESMU !!




8 - Fight Song : Rachel Platten
Ova pesma je prelepa ! Puna je života xDD Konačno pesme postaju dobre !




7 - Shut Up And Dance : Walk The Moon
Spot je bolestan , jeftini green screen itd. Ali , pesma je 100x bolja od recimo sledeće ?




6 - Trap Queen : Fetty Wap
Stvarno mi je muka više. Kako ceo svet ne smore dojke , zadnjice , pare , kola itd. ? Neka mi neko pojasni , molim vas !




5 - Watch Me : Silento
Ja više stvarno ne znam šta da kažem. 




4 - Bad Blood : Taylor Swift ft. Kendrick Lamar
 Ok , ova pesma jednostavno ne želi da se skine sa top 10 liste ! Iako je prvih par puta dok smo je slušali zvučala strava , sad mi se smučila. Kao i svaki afro-američki reper u istoriji repa ! Nisam rasista , ali realno , muzikalni su , mogu li da rade još nešto osim da pričaju brzo ?



3 - See You Again : Wiz Khalifa ft. Charlie Puth
Naravno , naravno , još repa !! Možemo li nešto drugo , molim vas ???!! Nekome ću polomiti vrat ! Moram da priznam da su neki delovi pesme odlični , ali to je samo četvrtina pesme. 

 


2 - Can't Feel My Face : The Weekend
Mogu li samo na minut da se zahvalim ocu , sinu i svetome duhu na to što barem jedan afro-amerikanac nije reper ? 




1 - Cheerleader : OMI
Ok , sada ću da odem i da plačem u mraku , hvala !





Drugari , hvala puno što ste pročitali ovaj post ! Bilo mi je potrebno baš puno vremena da ga napišem i te stvari , tako da , thanks ! Nadam se da ste uživali dok ste zajedno sa mnom gledali kako naše društvo propada uz rep. Vidimo se , i do sledećeg viđenja , byeeee :DDD

23 comments:

  1. hahahahahahaha kraljinoo.. a ja mislila da sam ja na svom blogu smesna xD hvala sto postojis

    ReplyDelete
  2. Odlican post,samo se za pesmu See you again ne slazem jer je pesma snimljena za Paula :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa jeste snimljene za Paula , ali rep vise stvarno organski ne podnosim !

      Delete
  3. Odličan post, umeš da popraviš dan! Od pesama na listi, omiljena mi je 'See you again', jeste da ima dosta repa, ali je snimljena za Paula i to mi je predivno. ♥ ☺

    ReplyDelete
  4. Slažem se u svemu. 90% tih pjesama ne bi trebalo biti na ovoj listi. Ima puno bolji 3 ♥

    ReplyDelete
  5. Tea , iz nekog razloga mi ne daje da ti odgovorim na komentar , tako da , hvala !!

    ReplyDelete
  6. Hahahaha....Zaista fenomenalan post..... :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Slazem se ovo za crnce i ovo za rep i ovo za perverzije. Super ideja, mada za pola tih pesama nisam cula.

    mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da , ove današnje pesme ne ostavljaju nikakav utisak , na žalost...

      Delete
  8. Kshdhbdidndijdbdjdniendjwnhjdns-repujem ljudi pustite me-hshfbjdnsksnusnshjxbshsbjshjbshjsnjs
    Meni je muka vise tih afro amerikanskih repera, kao i monotonih pesama. Sto se tice inacesvih pesama (americkih izvodjaca) vecina pesama je mnooogo glupa jer bukvalno kada se prevedu na nas jezik one zvuce jako idiotski *sem izuzetaka*. super ideja za post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhah xDDD Da , definitivno. Ja ako pratim i volim 5 americkih pevaca/ica , dobro je ! Ovaj rep je preplavio planetu !

      Delete
  9. Moram da priznam da volim jedno tri pesme sa ove liste, kriva sam. Prevelika kolicina MTV-a definitivno. xD

    ReplyDelete
  10. Sada svi repuju iz razloga da bi popunili deo pesme. Smisle par strofa i to je to. Ja sam jedno vreme slusala rep ali ono pravi.. Eminema i to. Mada moram reci da je See You Again pesma koju najduze volim, tj. slusam je od kad je izasla i idalje mi se nije smucila valjda iz razloga sto je toliko emotivna.☺♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rep je sada zonfa xDDD (I'm so laaame)

      Delete
  11. Slazem se u svemu...Pogotovo da je vise ,,Bad blood" smorila....

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šta ćeš , u tim smo godinama. Svi nas smaraju. A POGOTVO pesme koje su na radiju 24/7 !

      Delete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Ja placem krv svaki put kada cujem Cheerleader

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...