19.7.15

Šta blogeri misle kad pišu određene postove ?

Vrlo , vrlo često na blogu nailazim na postove od različitih blogera koji su potpuno identični ! Da , mislim na vas ,,Summer Expectations VS Reallity'' ! Šta je sa blogerima , svi tvrde da su nešto kreativni i originalni , a onda svi pišu isti post ! Iz tog razloga ja ne volim da pišem TAG postove , zato što su TAG postovi bukvalno COPY - PASTE. No , ne krivim , niti ne napadam nikoga , samo želim da u ovom postu napišem koji je smisao i koje je značenje objavljenih postova. Takođe , neki blogeri se mnogo potrude kada pišu postove koje sam naveo , i sa tim rečeno ovo ne važi za sve blogere , OVO PIŠEM SAMO IZ ZABAVE , tako da ne hejtujte hejteri ! Pa , krenimo ?

PS : Za one koji se pitaju zašto sam pisao u ženskom rodu.... Jednostavno je zvučalo ispravno xDD


-Epa , krenuću od sebe , tj. mog prošlog posta. ,,Q&A'' :
Toliko me mrzi da pišem i razmišljam ove sekunde , tako da ću samo da kažem svojim čitaocima da mi postave neka pitanja... Aaahhhhh.... Zašto me svi pitaju koji su mi omiljeni blogeri ? ughh...

Ozbiljno sad , što me svi pitaju za omiljene blogove ?

- Sad jedan od najiritantnijih postova ikada. ,,List of things to do this summer'' :
Ufff... Šta da pišem .... Šta da pišem.... Znam ! Kopiraću ceo post ove blogerke i samo promeniti slike , i eto , gotov post !

Ummm... A Šta je beše ,,sun bathe'' ?


- ,,Be Creative'' i ,,Room Ideas'' :
Baš me briga što moje ruke ne mogu da naprave ovako nešto , ili da ovako dekorišu sobu , ali skinuću ovu sliku sa Tumblr-a , Pinterest-a i We Heart It-a i pričaću mojim čitaocima kako sam vrlo kreativna i kako volim da sa vremena na vreme promenim izgled svoje sobe! 

 
Um.. Je su li to sijalice ? Ummm.. A jel' su skupe ? 


- ,,What to do when you're bored'' - u 70 % slučajeva ovi postovi će vas još više smoriti : 
Upravo sam videla Bethanin video i napisaću isto što je rekla u video snimku ! Zar ovo nije vrlo slično kao : ,,What to do this summer '' ? .. Ma koga briga !

Pola ni sama nisam uradila !

- ,,Recenzije'' :
Ok , uzela sam ovu kremu iz tetkinog kupatila , slikaću je par puta iz različitih uglova... i .... gotovo ! Sad ću na brzaka da je vratim gde je bila .... ok , vraćena je , sad idem da totalno ishvalim ovaj proizvod i da napišem par osnovnih , očiglednih stvari o njemu ... i ta da ! Gotov post za 15 min ;-)


Volim te teto !


- ,,Favoriti''  :
 Verovatna vas baš briga , ali sigurno pri krajem svakog meseca neću uvek imati ideju , tako da ovi favoriti su me spasili !! I 90 % ovoga uopšte nisam koristila , ali ,,oh well''...

Nikad ga nisam ni pila... oops


- ,,Photography'' :
Slikaću ovaj cvet u fokusu sa dobrom kamerom , i postala sam umetnik ! Takođe ću slikati nebo , jedno 2-3 puta i ovo drvo , i jedan crno-beli selfi u fokusu... Ufff... Biti umetnik je teško !

 
Baš sam umetnica !


- ,,Outfit'' :
Ovu sliku sam našla na Google Images , iako nikad u životu nisam napravila ovu kombinaciju , iako nemam uopšte ni sličnu odeću kao na ovoj slici , ovaj post će imati puno slika , i malo teksta !


Ovo valjda ima da se kupi u Terra Novi... Mislim...


To bi bilo to da za ovaj post drugari :D Nadam se da ste uživali i vidimo se :) Do sledećeg viđenja zbogom !

PS : PUTEM OVOG POSTA NISAM NIKOGA HTEO DA UVREDIM , ILI ISMEJEM. HVALA.


19 comments:

  1. Kralju! Mislim jako me nerviraju to sta raditi leti postovi. I to se svede na par stvari:- citati knjige - gledajte filmove -napravite pidzama party -sredite sobu
    A i za recenzije : ovo je krema!- nismo to znali. - i ona ima kutiju. To vam je interesanto jer je druge kreme isto imaju wauuu! A sto se tice fotografije mene nerviraju ti sto se prave fotografi. Mislim ja to radim jer volim fotografiju. Tata mi je kupio foto aparat jer to volim a voljela sam je i dok sam slikala telefonom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Iva ! Mislio sam da se nikome nece svideti post , ali eto , nekom se svideo :3 I skroz te razumem za fotografiju , veruj mi :)

      Delete
  2. Legendaran post, ovo si tako dobro napisao! :D Ni ja ne volim TAG-ove i postove po istom šablonu. Kada pročitam jedan isti post na 10 različitih blogova, baš se smorim. Niko od nas ne može da bude 100% originalan, ali bar možemo da se trudimo da teme koje odaberemo za postove budu mahom nešto što smo sami osmislili i nešto što se u tom momentu ne vrti na svim blogovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anja hvala ti puno ! Ti si jedan od mojih uzora u blogovanju ! Hvala puno :DDD

      Delete
  3. hahhahahahha koji si ti kralj! Stvarno to za favorite,ja kada bih ih pisala pola stvari bi nalupala jer ne koristim mnogo proizvoda

    ReplyDelete
  4. Odlican post :D Nasmejao si me :)

    ReplyDelete
  5. I diy projekti sa slikom sa pinteresta i tri recenice. Ali ok ti je to, kad te jednom zavole mozes im i banane recenzirati i svidece im se

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha skroz se slazem ! xDD Ovo za banane lol

      Delete
  6. A najjace su mi one recenzije, ili favoriti, hajde da islikamo nesto pa da lupetamo gluposti i cenu. Ja sam naprimer samo jednom radila favorite, jer bukvalno mi uvek ostanu isti, a nisam bas toliki degenerik da pokupim mamine stvari koje prvi put u zivotu vidim i onda izmisljam nesto o njima.... Svakako, odlican post, iako se ne slazem bas sa svim stvarima koje si naveo. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah xD Hvala ! Drago mi je sto ti se post svideo , zato sto sam bio u dilemi da li da izbacim , ili ne izbacim post. mislio sam da se nikome nece svideti xD

      Delete
  7. Crkla sam znaci patos. Hhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    Citala sam tvoj blog ranije ali sam bila u fazonu ma pise samo o igricama. A sada... kako da prokomentarisem ovaaj post. Sve, sve, sve si pogodio. Ma bre znas da ti je post odlican, necu vise da te hvalim.
    P.S. Mogao bi postati dobra zena.☺☺ Heehhe

    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ! xDDD I da , blog sam započeo sa igricama , ali sam čisto onako , jednog dana ubacio post : ,, Šta napaljotke rade na netu'' i dobio sam puno prijatnih komentara , i odlučio sam da batalim igrice na blogu , zato što imam YT za to :D

      Odgovor na PS : To je kompliment , zar ne ? xDDD

      Delete
  8. Nazalost to je tako svi se kopiraju.... Svidja mi se tvoja (brutalna) iskrenost.... hahah

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. Car si. Kraj. ♥♥♥♥♥♥!!!! Ma ja i ti smo rodjeniiiii sa istim mozgom caree! ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...