15.7.15

Q&A Br.2

Pre nego počnem sa Q&A-om , zahvalio bih se svima koji su komentarisali i postavili mi pitanja na postu ! Hvala Vam ! Pa , počnimo ?


1) Vrlo jednostavno. Srećan.
2) Uffff.... Mrzim ih mnogo ( fizika , hemija , matematika ) , a volim samo engleski i ponekad likovno :D
3) Pa , ranije mi je blog sa mračnom pozadinom , i nije mi se svidelo , pa sam našao šargarepe i pomislio sam da one prelepo opisuju moju ,,sasvim normalnu'' ličnost , tako da , eto odgovora xD


1) Osećao sam se ... znaš onaj osećaj kad se probudiš 1. januara i shvatiš da je nova godina ? Epa osećao sam se 3 puta bolje od toga ! Jednostavno je prelep osećaj !
2) Izazov Nasledstva izbacujem danas , tj. već sam ga izbacio u vreme kada vi ovo čitate 
2) Imam ih stvarno previše , ne mogu da nabrojim samo par nekih xD
3) Ne znam još uvek , ali bih voleo da se bavim nečim novim i inovativnim. Reče Dušan the Master xD
4) Ne , stvarno ne znam , srry :/

1) Pa , nastavio sam , na kanalu sam izbacio treću epizodu :3
2) Ne verujem.
3) Oba izdanja imaju svoje prednosti i mane , tako da ne mogu da odlučim koji je od ta dva bolji , ali što se tiče ,,baza'' , više mi se sviđa Sims 4.
4) Igre Gladi - Da , mnogo ! Bolji je Sims 3 za igre gladi. Izazov Nasledstva - Nema mnogo drastičnih razlika.
5) Samo guglaj : Life Is Strange CODEX :D

1) Ima ih mnogo , stvarno , neke od mojih omiljenih možete videti i na mom blogu xD
2) Iskreno , svi blogeri su mi na neki način idoli , svako ima neku osobinu koja mi se dopada , recimo , Tijana ima rečitost , drugi blogeri nešto drugo i , da ... xD
3) Grace Helbig i Joey Graceffa
4) Imam ceo post o tome xDDD
5) Sok od borovnice ?
6) Leto ! Kakva crna--- , mislim kakva bela zima !?





Ja pravim thumbnailove , a sestra mi je napravila ,,channel art'' i profilnu sliku :D










1) Vrlo retko , na žalost.
2) Ne , trenutno čitam ,,Gde si nestala , Bernadeta'' , ali čim je pročitam , kupiću Onlajn Devojku ! 
3) Verovatno niko nikad nije čuo za nju , ali to je : ,, Something Good'' - Alt J
Thanks !




1) Vrlo rado ! Taj proces počinje ujutru , nakon sna. Kada se probudim , pomislim : ,,Ufff .... prošlo je 1-2 dana (zavisi) od zadnjeg klipa kog sam ubacio. Trebalo bi da ustanem i pomerim svoju mršavu pozadinu ... ali me mrziiii.... hoću da spavam.....'' . Nakon jednočasovnog prevrtanja po krevetu odlučim da ustanem i da jedem nešto. Posle jela , uključim računar i pojavi mi se error : a disk error has occurred press ctrl+alt+del to restart. I to me skroz poludi. Nakon par pokušaja da upalim računar , on se upali , i počinjem da snimam video. Uključim 3 programa : Frpas , Audacity i igrica koju snimam. Dužina snimanja zavisi od igrice i dodatnih faktora. Nakon snimanja , editujem video (NAJSMORNIJI deo ovog procesa) i sve ukupno editovanje snimka traje od 1h - do 3h. Dok se video renderuje , napravim thumbnail. Sledeći korak jeste ubacivanje na YT. Dužina uploadovanja varira od 30min do 3h. I kada se video završi sa upload-ovanjem , smisao mog dana se upotpuni xD Mislim da je ovo bio vrlo deskriptivan i detaljan opis za koji bi zaslužio 4 zbog nedostatka upotrebe prideva xDD 

To bi bilo to za ovaj video drugari. Video ? Seriously Dušane ? Seriously ?  To bi bilo to za ovaj POST drugari. Nadam se da ste uživali , i vidimo se uskoro :3 Byeeee

10 comments:

  1. Hvala tebi sto si odgovorio! Odlicni odgovori :)

    ReplyDelete
  2. Ne mogu da verujem da ti nisam postavila pitanja. :O Ali nema veze odgovori su super. :D

    ReplyDelete
  3. Odlični odgovori, nisam ovaj put postavljala pitanja, no ako nekad budeš opet pravio q&a sigurno ću. :3

    Inače, hvala što si moj blog svrstao na levoj bočnoj strani bloga. :3 *-*♥

    ReplyDelete
  4. Napravi neki speed paint na kanalu XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. jedino ukoliko zelite da me gledate kako failujem xDD

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...