20.7.15

Ponoćne Priče Jednog Glupog Dečaka , Slikovnica

~ Pa.... Trenutno je 2:20 ujutru , nemam šta pametno da radim (hahahha.. sorry momma) , osim recimo da odem u VRUĆ SAUNASTI krevet i da pokušam da spavam , ali ove sekunde mi se to baš i ne radi xDD . Iz tog razloga sam odlučio da napišem post ? Jupi ?

~ S' obzirom da je malo kasno ( vrlo malo mnogo doduše.... ) , odlučio sam da zauvek okačim ovaj post na beskrajne vode interneta , kako bih se u budućnosti sećao svojih mladih dečačkih pustolovina u 2 ujutru u sred spostvene kuće.... ili kako bih se doveka sramotio samog sebe , ali oba mi zvuče primamljivo xD 

~ Pa , izgleda da ću ovaj post pisati u tezama ?

~  Vi kapirate da ja nemam pojma šta radim ? xDDD

~ Sladoled je u zamrzivaču. Nemoj da ga jedeš. Nisi jedini u kući. Ne želiš samo ti da jedeš taj sladoled Dule , ne budi sebičan.....

~ HOĆU OVU MAJCU :

 


~ 2:30 ujutru. 10min. Protraćenog vremena u 7 teza. Hej , pa nisam toliko loš ? xDD 
Da jesi , hihihihi


~ Lek za dosadu :


~ Idem po vodu.

~ Sad sam hidriran.

~ I'm SO SO SO lame :



~ 2:45 - duboko istražujem Kardashianke na instagramu i špijuniram poznate xDD

~ msm , WOW Khloe !


~ PEČU ME OČI , ali izdržao sam do 3:00 ! Jupi ! Sad idem na spavanjac xD 

~ 3:10 - Šta se desilo u proteklih 10 minuta pitate se ?
1) Otišao sam u bedo (tako zovek krevet) , ali on je i dalje SAUNA
2) Vratio sam se u kuhinju , gde mi je laptop
3) Popio sok od limuna (mislim da se kaže limunada xD)
4) Otišao sam u kupatilo i ponovo namazao pavlovićevu mast na lice , čisto iz zabave xD
5) Sedim za laptopom i gledam Minecraft video snimke.
Sigurno ste potpuno ljubomorni na moje prelepo investirano vreme xD

~ 3:21 -Yeeeaaaahhh !! Party all night long uz :


~ 3:25 - Znate onaj osećaj kad ne možete više da izdržite od čekanja ?! Ja ću ozbiljno da poludim !! KADA IZLAZI 4. EPIZODA Life Is Strange-a ????!!!!

~ 3:38 - Uglavnom , gladan dečak koji poseduje ovaj blog pojeo je pola Quatro-a , i sad ga boliiii stooomak ;( Ipak sam sebičan....

~ 3:44 - Ručno ću napisati zahvalnice svima koji još uvek čitaju ovaj post xDD

~ 4:07 - ok , sad sam stvarno umoran xDDD To bi bilo to drugari za ovaj post , nadam se da ste uživali , i vidimo se uskro , a do tada zbogom !  :DDD

PS : Vrlo glup način da završim post , ali eto xD

PPS : Ovo izbacujem u tačno 8:17 istog dana , i ako mi ne verujete da sam stvarno ostao do kol'ko sam ostao... Pa , ne mogu da vas ubedim u suprotno xDD
  

22 comments:

  1. Jeee prva sam aaa jeeej. (OMG -_- ☺)
    Dok sam citala ovaj post bila sam u fazonu kao jel ovaj lik normalan? *_- Veruj mi idalje to mislim.:) Hahahaha

    ReplyDelete
  2. Idol si mi majke mi....haahaha

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. Joj kako originalna ideja za post! Ti si kralj!

    ReplyDelete
  4. Nista nisam skontala ali svejedno super post hahaha :) :D ne pitaj me. Nameravam da budem budna do 00 a onda se posle cetiri divno-nenaspavanih sati budim hhaha :)

    ReplyDelete
  5. Hahahah xD,post je genijalan xD

    ReplyDelete
  6. Hahahah xD,post je genijalan xD

    ReplyDelete
  7. sjajan post!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. kej najbolji post ikada najbolji bloger ikada ja nmg

    ReplyDelete
  9. Dusane, Dusane, sram te bilo! Dobro da ostanes do tako kasno, ali da pojedes pola sladoleda? Monstrume! xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah xDDD Ali bio je onaj sa pistaćima !

      Delete
  10. Prešišo si ti Kardashianke ovim postom :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...