2.7.15

Najčudniji zakoni u SAD-u !

Odlučio sam da postove više ne počinjem sa : ,, I zdarvo bla , bla '' , zato što ne zvuči ispravno. Znate onaj osećaj kada nešto ne zvuči ispravno ? Ne ? Tako sam i mislio. A da li znate šta se čuje u Severnoj Karolini kada psujete pred lešom ? Policijska sirena. Dap. Idete u zatvor ako psujete pred mrtvakom. Wow. Čekajte samo da čujete kakvi još biseri od zakona u SAD-u postoje !




1. U Kaliforniji ćete prekršiti zakon ako ste konobar , priđete mušteriji i kažete joj :,,Ja sam glumac.''
WOW. Siguran sam da svaki konobar jedva čeka da se pohvali mušterijama koje uopšte ne poznaje da je on/a glumac/ica.

2. U Južnoj Karolini je krivično delo ako neudate žene kupuju jestiv donji veš.
J***ga ! Taman smo planirali ja i sestra da odemo u J.K. da kupi par jestivih... Ehh , šta ćeč...

3. U Čikagu je protiv zakonito da jedete na mestu gde je izbio požar.
Pa ima smisla ! Da ne smetate vatrogascima koji samo rade svoj posao.

4. U Floridi ćete biti poslani u zatvor ukoliko imate intimni odnos sa ježom.
Pa kako su mogli ! Ruke im otpale ! Ježevi su tako lepi , i nežni...

5. U Ohaju žene koje se svlače ispred slike muškarca krše zakon.
Svlačenje ispred slike ježa je totalno legalno , tako da , Ježoljubitelji , ajmo u Ohajo !

6. U Teksasu je zabranjeno pucati na bizona ukoliko se nalazite na drugom spratu hotela.
A , dok ste recimo , na prvom , to je dozvoljeno ?

7. U Indijani je zabranjeno obući Barbiku u Kenovo odelo.
...

8. U Severnoj Dakoti je kažnjivo zaspati obuven.
To su garant uradili zbog onih mafije koje dok spavaju obuveni vade pištolje iz obuće i ubijaju sve što vide. Ima puno takvih , pa im je ovaj zakon bio baš koristan.

9. U Pensilvaniji je strogo zabranjeno zaspati na frižideru.
Jaoooj , da , pa ovi koji vade pištolje iz cipela takođe vade pištolje iz frižidera ! Kako su samo predvidivi !

10. U Oregonu će Vas uhapsiti ako posuđe sušite krpom.
Koja dijabola bi sušila sud krpom ? Kako bi uopšte uspela ?

11. U Minesoti , pak , je zabranjeno farbati vrapce , kako se kasnije ne bi prodavali kao papagaji.
Čak im je i to palo na pamet ?!

12. U Alabami nije dozvoljeno nositi lažne brkove , koji bi mogli da izazovu smeh u crkvi.
Svaka čast. Konačno neko misli na jadne popove. Oni nisu u mogućnosti da održe liturgiju dok neko nosi lažne brkove. USA ! USA !

13. U Ajovi je kažnjivo ukoliko jednoruki pijanista ne svira besplanto.
Nema dve ruke ? Nema para !

14. U Luizijani je težak napad ugristi nekog veštačkim zubima , dok je lakši napad ugristi nekog pravim zubima.
Šta je sledeće ? Lak napad je napad pištoljem , a težak napad je napad pištoljem koji je obojen u crveno ?

15. U Koloradu kršite zakon ako slušajno pozajmite usisivač od komšije.
Dok , na primer , ako slučajno pozajmite usisivač od osobe koja živi u drugom naselju , to nije prekršaj.



To bi bilo to drugari za ovaj post , ja se nadam da ste uživali u ovom postu , i vidimo se ! Do sledećeg viđenja zbogom !!

10 comments:

  1. hahhah, baš sam se nasmijala xD Kaznit će te ako si imao intimni odnos s ježom? Pa kakva je to budalaština xD Tko to može imat? Zaštita životinja hahahah

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hahaha, o bože šta sve ljudima pada na pamet. Posebno su me nasmejali ovi tvoji ''komentari''.
    Znači, idem u Kolorado pa tražim usisivač od komšinice, a ne od komšije ahaha. O bože...

    P.S. Sa leve strane bloga si među omiljenim blogovima izvojio i moj blog Just for girls. Taj blog je sada na novom linku milicamihaela.blogspot.com , pa ako hoćeš samo promeni.
    P.P.S. Baš ti je lepa pozadina na blogu
    P.P.P.S. Neću više da pišem post skriptum

    ReplyDelete
  3. Haha, meni je najsmešnije ovo za frižider. :'D Mada, kada malo bolje razmislim, to mora da je za one ovisnike o hrani:3

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima ih i ovde u Srbiji .... puno ... ja-- A kako si Mila ? xDDD

      Delete
  4. Hahahaha xDD Odlican post :D :*

    ReplyDelete
  5. Hahaha. Ja taman mislila da imam intiman odnos sa jezom... pih! :( Odlican post, bas ti je fora ovaj izgled bloga. :D

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sram ih bilo ! Stoje izmedju ljubavi jeza i coveka ! Pokvarenjaci.. xDD

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...