27.7.15

Ideje Za Doručak - Na moj Način !

Ideja By : Beauty By Alex (Ona danas nije mogla da piše collab post , pa će ovo biti ,,single post'' (?) )

Ideje Za Doručak

Svi znamo da je doručak najbitniji obrok , zar ne ? I svi znamo da nam se majka i otac deru da doručkujemo , zato što mi taj obrok najviše preskačemo , iz ljubavi :) Ali , danas ću vas naučiti kvalitetnim i , mogu li da dodam ,  vrlo ukusnim načinima da sebe nahranite i da roditelje utišate ? Ne verujete mi ? Pa , hajde da vam pokažem !


1.  Pašteta i Tvrd Hleb :)

Pa , svako jutro jedemo hleb , i svako jutro zaboravimo da ga spakujemo , i on se naravno osuši i postane kao cigla. Pašteta je jeftina , pa zato nikoga nije briga da li je napravljena od creva mrtvih krava , a po mogućstvu pašteta bi trebalo da bude skoro potrošena , da bi mogli da grebemo ostatke ^.^
Kada spojite dva navedena sastojka , dobićete božanski ukus , osetićete kako vam se Meridijan penje uz nozdrve i polako spušta do želuca. Kada morate da izbacite ... umm.. stvari , verovatno će vas boleti užasno , ali NE brinite , vredno je muke , zato što je vrlo , vrlo ukusno !

Sastojci :

~Tvrd Hleb
~Pašteta

Priprema :
Valjda znate da namažete paštetu na hleb !



2. Egzotični Slani Kolač

Što se sastojka tiče , ovde sam bio malo maštovitiji :3 Uzeo sam caciki sos , masline i opet , cigla hleb ! Što je tvrđi , to je zdravije za zube :DD Što se maslina tiče , uzmite bilo koje , što kiselije , to bolje. Ako vas teraju da povratite , te su odlične ! A caciki sos otvorite , i stvatite ka u frižider na neka 2-3 dana , da dobije taj lep frižiderdski-kiselkasti miris , a boga mi i ukus :)

Sastojci :

~ Caciki Sos
~ Masline
~ Tvrd Hleb

Priprema : 

Namažite caciki sos na hleb i po želji naređajte masline :3




Mmmmm.. Ovo budi apetit !!


Malo mi se prosulo ... upsii


3. Eurokrem i Hleb

Vrlo zdrav doručak , i održaće vas dugo na nogama , verujte mi !

Sastojci :

~ Eurokrem
~Hleb

Priprema :

Molim ?

mmmm... Baš izgleda fino !



Drugari , nadam se da sam vas edukovao o zdravoj ishrani , i nadam se da ćete od sad jesti redovno i zdravo , zato što dručak je najbitniji obrok ! To bi bilo to , i .... ummm... bye ?



31 comments:

  1. Ti si najbolji, haha... Obožavam da čitam tvoje tekstove. :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Hoćeš da te kremiram , ili sahranim ?

      Delete
    2. kremiraj me, po mogucstvu crnim kremom :)

      Delete
    3. E , gde bas sad crni krem ! Kupio sam cipiripi bez crnog dela (bio je jeftiniji) !

      Delete
    4. sramota sto se stedi na moju sahranu xD

      Delete
  3. Posle ovoga stvarno ne znam šta da komentarišem.. ahahahaa

    Novi post o fotografiji iks de
    http://milicamihaela.blogspot.com/2015/07/thoto-fime-3-photo-time.html

    ReplyDelete
  4. Haha. Svi 'obozavamo' taj friziderski ukus:)

    ReplyDelete
  5. Ejjj, pa skoro niko od nas se upotpunosti ne hrani zdravo :), dao si mi ideje ( stvarno ranije nisam znala za pastetu i hleb haah ) posto ujutru nikad ne znam sta da doruckujem,i ovo mogu sama da spremim posto moji roditelji obicno rucaju u vreme kada ja doruckujem. Ako mi se nesto ne desi od egzoticnog slanog kolaca :DD

    Procitaj nas novi post i saznaj nesto novo o nama <333
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Stvarno si najbolji, tvoji postovi me ubedljivo najviše nasmeju. :'D Ja ne volim da doručkujem (znam da je pogrešno, ali šta ću :D), ali ponekad volim da pojedem paštetu i hleb, tokom zime i čaj uz to, to mi je vrh. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danas sam doručkovao pleskavicu...

      Delete
  7. Ovo sa maslinama je odlicno, mislim sta sa maslinama nije? 0-0

    ReplyDelete
  8. Znam , a moji roditelji su zaljubljeni u masline. Mislim , kome je to ukusno ?

    ReplyDelete
  9. Kvalitet zadnje slike je odlican ili mi se cini xd
    a recepti, tako egzotični, inovativni............ prf. Kuvar da nam budeš :)

    ~mrs honey koju mrzi da se prijavljuje na google nalog.

    ReplyDelete
  10. Haha odlican post.Prelepo pises Lord.Ja pastetu ne volim..nekako mi se gadi.Za cacki sos nikada nisam cula ali posto moja mama obozava sosove i egzoticna jela pitacu je sta je to!! :).Kvalitet slike je suuuper.Ja obozavam hranu tako da ne propustam dorucak za razliku od rucka.

    ReplyDelete
  11. Prvi put sam na tvom blogu! Mrkive su preslatke. Sviđa mi se način na koji pišeš :'3

    GIVEAWAY!
    http://my-world-hanna.blogspot.com/2015/07/100-readers-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. reakao bih da imam ekscentricni nacin pisanja xDD

      Delete
  12. sviđa mi se tvoje pisanje :)

    ReplyDelete
  13. Hahahah.. :-)
    Kako se ovog do sad nisam setila..hehe car si!

    jananikolic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Hahahaha preeedobar xD
    Rivinsvijet.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Baš zanimljiv i koristan post. Svaka čast na kreativnosti!

    Posjeti i moj blog i pretplati se : http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. A super je haha :) Pratim te i ako zelis prati i ti mene ! <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bas si lud hahaha
    Odlican si !
    Stvarno se nasmijem na tvoje postove :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...