7.7.15

...

Znate li onaj osećaj kada nešto morate da uradite ? Jednostavno osećate grižu savesti sve dok ne uradite to što je potrebno da uradite ? Ja da. I to previše. Evo za primer uzimam blog. Jednostavno imam osećaj kao da MORAM da napišem post. U suprotnom , osećaću se kao malo nezahvalno derište. Da li sam čudan ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....da.

 Nivo Samopouzdanja Pada : Trenutni Nivo : 8%    
Idem da plačem u mraku.

Sada ću vam pokazati slike za hitne slučajeve  :






Ufff .. Sad mi je lakše. Uglavnom , ono što sam hteo da kažem jeste da ponekad , jednostavno nemam ideju. Ili želju . Ili problem sa internetom. Ili problem sa mozgom. Pa ne mogu da napišem post. I stvarno mi je drago što ste vrlo strpljivi. Stvarno mi je žao , ali i moj mozak ima granica. Voleo bih da izbacujem postove dnevno , ali ako ćemo iskreno , to ne bi ličilo ni na šta. Nisam vam ja tip blogera koji bi želeo da izbaci na brzaka napisane postove čiji je kvalitet 0. Toliko. 

Hvala vam što ste pročitali ovaj besmisleni post. Hvala vam što me još uvek pratite. Ali , to bi bilo to drugari , pa se vidimo uskoro. Zbogom :D


13 comments:

  1. Meni se dopada tvoj stil pisanja i pratim te od skoro :) Ja iskreno ne volim kada neko zbacuje svaki dan postove :))))

    ReplyDelete
  2. Ja volim tvoje pisanje, zaista. Ja pokušavam što češće izbacivati postove, ali svaki dan je zaista nemoguće. Jedva čekam novi post <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tea , ti uvek saljes prelepe komentare !

      Delete
  3. Slike su ekstra. Taj osećaj griže savesti upravo sada a osećam. Znam da MRAM DA NAPIŠEM POST, ali šta...

    http://milicamihaela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Znam taj osecaj. A i post me je bas nasmejao. :D

    ReplyDelete
  5. Znam taj osecaj.Slike su me nasmejale,i pored svega post je divan:)

    stefanov-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Znam taj osecaj, slike su bas smesne, pogotovo 2. i 5.!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...