11.6.15

Q&A Br.1

Иииии здраво свима другари :-) Дуго нисам писао зато што у задње време нисам имао идеја за постове. Нећу да се извлачим на крај школске године зато што сам прошао пет нула , па буквално ништа нисам учио задњих недељу или две. Како год било , у прошлом посту сам најавио Q&A и добио сам пуно питања (Хвала свима који су поставили питања <(^_^)> ) , па хајде да одговоримо на њих !


   

1) Напунио сам четрнаест 29. маја 2015.
2) Март 2015
3) Покушавам да се окусим у новим стварима и , ето ... блог се десио xDD
4) Искрено , немам омиљене блогове , читао бих било шта.
5) Александра , Тијана , Јасмина , Нина , ти и још пуно , него ми је сада мозак стао.
6) Grace Helbig са јутјуба ! Она је краљицаааа !!!

Хвала пуно !!



1) Платио сам ти пуууно да ћутиш Данице.. (Надам се да сви капирају да је ово шала)
2) Мислим да је бабица на породиљском одељењу крива за то :/




1) То би дефинитивно била ,,Perks Of Being a Wallflower"
2) Не пратим редовно , алии врло често гледам ,,CSI Miami"
3) 2001
4) Као што сам рекао мало раније , дефинитивно Grace Helbig.
5) Све и свашта. Углавном све што ми падне на памет , а није превише контраверзно.




1) Пратим их све , али их врло ретко гледам.
2) Нисам ја , већ моја сестра.
3) Па не знам у ком смислу , али ако мислиш на просек у школи , онда да , 5.00.
4) Турске серије имају тужан крај , Шпанске серије имају срећан крај , а Индијске немају крај.



1) Поприлилчно сам сигуран да особа која је поставила ово питање зна одговор.
2) Па , хтео сам да има слично име као мој YT Channel (Ако га нисте до сад видели , можете погледати овде) , и , ето ... мој ум је чудно место...
3) Као што сам рекао мало пре , хтео сам да испробам нешто ново.
4) Уууу , могу да бирам ! ..... хмм .... Вук или Елеонор , а да сам женско Ингрид или Агнија.
5) ЈА САМ ГЛАДАН ; БОЛИ МЕ СТОМАК ; СПАВА МИ СЕ.

Као што рекох горе , хвала свима који су поставили питања ;) Иначе , ХВАЛА ПУНО за то што сам номинован за Тееn Talk 2015 !!! Уз вашу помоћ сам номинован и ХВАЛА , ХВАЛА , ХВАЛА !!!! То би било то за овај пост , и до следећег виђења збогом ! Ћао другари !!

11 comments:

  1. Zanimljiv post. Hvala ti sto si odgovorio na moja pitanja. ♥ :)

    ReplyDelete
  2. Zanimljivi odgovori posebno ovaj da opišeš sebe u tri reči. Sada te znamo mnoogo bolje. :D
    Što se tiče serija drago mi je da je još neko primetio da španske imaju srećan, a turske tužan kraj.
    PS: Hvala za omiljenu blogerku. ♥

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nisi mi platio ništaaaa mueee :'(
    Hahaha ipak mislim da jadne babice sa porodiljskog nisu uopšte krive za ove naše ''kreativne'' ideje,možda su i one poludele pored nas čak šta-više,nikad se ne zna :O
    Lele ove tri reči u kojima se opisuješ,aaahh ništa bolje nisi mogao da napišeš (y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro , dobro , dobices svoje pare -.-
      xDD

      A , tri reci , samo za tebe xDD

      Delete
    2. Hmmm kad?Mada kako živim na 10 minuta od tebe mislim da bi moglo i za 15 minuta 3:)
      Hahahaha da,slušam ih dva puta nedeljno,tačno u pola 10 :O

      Delete
  4. Zanimljiv si ♥ Hvala za omiljenu blogerku. Stvarno volim čitati ovaj blog, kad svaki post idem prevađat na latinicu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha xDD Hvala puno. U poslednje vreme razmisljam o promeni na latinicu , tako da , Yay ?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...