13.6.15

Bravo Rubrika i Latinica

I zdravo svima drugari !! Ima li nečega novog kod vas ? Kada bi pričao sa vama uživo , verovatno bi rekli : ,,Ništa.'' , tako da to pitanje nije bilo neophodno , ali , eto , čisto reda radi sam vas to pitao. I takođe predpostavljam da vam nije bilo potrebno objašnjenje u vezi jednog vrlo jednostavnog pitanja. Kako god bilo , neću biti u Nišu nepunih nedelju dana , počevši od sutra , pa sam odlučio da napišem novi post. Ovaj post je nešto tipa update sa dodatkom mojih plodova uma.

U zadnje vreme sam primetio da se diže dosta buke oko BRAVO rubrika. E sad , ovo je vrlo škatljiva tema , tako da možete preskočiti ovaj paragraf. Uglavnom , buka se diže oko eksplicitnih tema koje se tiču seksa , droge itd. Ja lično nemam ništa protiv edukovanja čitaoca oko tih tabu tema o kojima većina dece nije diskutovala sa roditeljima. Ukoliko je roditelje već sramota , ili šta ja znam , deca će kad tad saznati o tim stvarima na ovaj , ili onaj način. Istina je da to nije prikladno za uzrast manji od 12-13 godina , i zbog toga bi ovakav tip časopisa trebalo označiti na neki način. Sad , i čitaoci časopisa preteruju , pa u rubrici : ,,Let's Talk'' postavljaju koje kakva pitanja tipa : ,,Koja je poza najbolja za ...''. Jedno je edukovanje , a jedno je preterivanje. Deca bi trebalo da znaju , a ne da preteruju , tako da razumem i roditelje koji zabranjuju ovaj tip časopisa u svojoj kući. Moje je mišljenje da se bravo treba označiti , a ne potpuno izbaciti iz prodaje , zato što je znanje presudno. I na kraju krajeva , ako vam smeta taj tip tema , samo preskočite tih 3-4 stranica.


I dap... Kao što možete videti promenio sam font , tj. pismo kojim pišem. Sada je latinica !! Ovo sam uradio iz razloga što imam čitaoce iz Hrvatske , Bosne itd. koji moraju na google translatoru da prevode moje postove kako bi ih čitali xD Sve u svemu , Tea , ovo je za tebe xDD Inače stvar koja je vrlo iritanta kod latinice jeste ova : 





Prezirem ove crvene linije -.-
A glavni razlog zbog čega sam pisao ne ćirilici jeste to što mi je na početku blog bio na ćirilici.
I dalje će ponegde biti ćirilica , ali siguran sam da možete da razumete da je четвртак = četvrtak.

Drugari , to bi bilo to za ovaj post. Žao mi je što je ovako kratak , ali kao što rekoh , idem na put pa moram da se spremam itd. itd. Drugari , vidimo se , i do sledećeg viđenja zbogom ! Ćao !












14 comments:

  1. Odlican post :) <3

    Srecan put :)

    ReplyDelete
  2. Ja bravo i ne citam. Ne zbog tih rubrika, nemam nista protiv njih, vec mi se prosto ne dopada. Uvek radije citam HEJ! ili teen.... :)

    ninaw123.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hahah, a ja sam upravo u srbiji i čitam ćirilicu (samo 2 dana xD). Sad se baš osećam krivom, jer ispada da sam ti ja to nabijala na nos :/ Ali drago mi je da sad ne moram prevađat :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživaj , ionako mi je bila potrebna promena :D

      Delete
  4. Ja sam čitala redovno BRAVO dok nije počeo da izlazi nedeljno i košta 100 dinara, pošto HEJ! i Teen koštaju 110 dinara i izlaze mesečno. Ali uglavno ni ne znam o kakvim rubrikama se radi, tako da neću ništa da pričam. A što se tiče toga što pišeš od sada latinicom zbog onih iz drugih država mi je sasvim ok. Ali sam te i podržavala ikad si pisao ćirilicom, jer se na taj način čuva naša istorija.

    mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zdravoooo, skoro sam napravila svoj teen makeup/moda/diy blog, pa molim te da ga pogledaš:
    Mimanmm.weebly.com ♥

    Inače super ti je post ☺ ♥

    ReplyDelete
  6. Sasvim slučajno sam završio tu, i drago mi je da ćeš sad pisati na latinici ;) little-club.bblogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super post.:)) Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...