16.5.15

The Liebster Award : Discover New Blogs !

Здраво Другари ! Како сте ? Ја сам одлично , и у неком сам чудном , али добром расположењу. С' обзиром да сам ја једна врло лења и неодговорна особа , и узимајући у обзир да такође нисам убацивао постове тачно месец дана (15. април - 15. мај) хтео сам да вас обрадујем са доста нових постова. Тако да данас сам одлучио да урадим  The Liebster Award за који су ме номиновали Александра (Beauty By Alex) и Биби (Moj svet , moja pravila). Па , почнимо !

 


Александрина Питања :

1.Да ли си поносан на свој блог ?
Па , увек може боље. Покушавам да мој блог буде правописно и граматички исправан и да има квалитетне постове , али задовољан сам тренутним стањем свог блога :-)

2.Шта мислиш о Зорани ?
Да будем 100% искрен , ја је и не пратим на блогу , а ни на YT-u.

3.Какав си ђак у школи ?
Одличан , 5.00

4.Чоколада или Ванила.
Чоколада *_*

5.Омиљено пиће ?
Вода xD

6.LA или New York ?
Лос Анђелес !!


7.Омиљена игрица ?
Симс (3 и 4)

8.Да ли имаш свог меду ?
Као плишану играчку никад нисам имао меду. Имао сам плишаног зеку Ушка.

9.Прва реч ?
Мама xD

10.Колико година имаш ?
Пуним четрнаест маја.

11.Омиљени блогови ?

http://ninaw123.blogspot.com/
http://justforgirrl.blogspot.com/
http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/
http://jasminadi.blogspot.com/
http://lepotaodaleks.blogspot.com/


Бибина Питања :

1. Gde tražiš pozadine za blog ?
Google Images

2. Kako je je tvoj prvi post?
Life is Strange - Review

3. Ko ti je teen uzor u blogovanju?
Alex - Beauty By Alex



4. Kakve postove najčešće čitaš?
DIY

5. Za čiji blog si prvo saznao/la i kako?
Zoranin Blog , Putem YT-a

6. Da li voliš da gledaš video blogere?
Ja... Ne znam šta je to xD

7.Kakav si đak u školi?
Odličan , 5.00



8. Koju ćeš srednju školu da upišeš ili koju si već upisao/la?
Još uvek ne znam. 7. sam razred , još ima vremena.



9. Koji ti je omiljeni film?
Igre Gladi



10. Gde pronalaziš inspiraciju?
Najčešće u prirodi i socijalnom životu.



11. Da li imaš kućnog ljubimca?
Da. 3 njih. Kucu - Hanu , Macu - Branku (Trudna je.....) i Kornjacu - Ajlitanko


Номинујем :

~Sandrin Kutak
~Stefanov Kutak



Питања :
1. Колико година имаш ?
2. Да ли си завистан/а он интернета ?
3. Да ли волиш хорор филмове ?
4. Да ли би радије да живиш на Антартику или у пустињи до краја живота ?
5. Која је прва ствар која ти падне на памет када се пробудиш ?
6. Када би морао/ла да једеш само једно јело до краја живота , које би то јело било ?
7. На које питање мрзиш да одговараш ?
8.  Шта си задње попио/ла
9. Која је најглупља ствар коју си икад урадио/ла пред врло битним људима ?
10. Која ти је најнеомиљенија реч ?
11. Пси или мачке ?


И то би било то другари за овај пост :3 Знам да нисам номиновао 11 људи , из разлога што је много њих већ урадило овај tag. Видимо се другари и до следећег виђења збогом ! Ћао <*_*>

5 comments:

  1. Hvala ti, vec sam radila ovaj tag, ali cu ga rado opet uraditi. ♥ :)

    Novi post:http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super postic,drago mi je jer sam ti uzor <3

    ReplyDelete
  3. Drago mi je što si odgovorio na pitanja. Moja maca se omacila, jako sam srecna. Video blogeri su youtube-ri

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...