9.4.15

The Versatile Blogger Award

Иииии здраво свима другари :) Како сте ? 
Ја сам супер узбуђен зато што ме је моја блиска пријатељица Александра , или ти Алекс номиновала за : The Versatile Blogger Award ! Епа хвала ти Алекс <3

Versatile Blogger Award се додељује свим блогерима или блогеркама који на свом блогу имају квалитетан садржај и који притом имају добар стил писања. Сви номиновани морају да напишу 7 чињеница о себи и да номинују 7 других блогера или блогерка.




~Ја и Алекс (Beauty by Alex) идемо у исту школу , тачније у исто одељење и она је прва блогерка чији сам блог почео да читам. С' тим ми је она и главна инспирација.

~Ја сам оптимиста до бола. Увек покушавам да видим добру страну свега што је лоше.
Готово увек сам позитиван и много људи ме осуђују због тога.

~Никада нисам чуо песму : ,,Идеш за Канаду''. Чак ни рефрен.

~Нокте сам почео да грицкам још као јако мали , и још увек нисам престао.

~Мрзим своје рођендане. Не волим претерану пажњу. Мало ме плаши када су све очи упрете у мене и кад сам у центру пажње , а то никако не могу да избегнем за рођендане.

~Ја сам једна врло Awkward особа када сам у друштву људи које не познајем или које нисам дуго видео.

~Опседнут сам крими романима и криминалистичким серијама. С' тим речено мој омиљени канал је Investigation Discovery. 


Номинујем следеће : 

Захваљујем се опет Александри за номинацију ! До следећег виђења збогом другари ! Видимо се ;-)


21 comments:

  1. Hvala ti na nominaciji, super si ,prvi put da me neko nominuje. :) ♥

    ReplyDelete
  2. Hvala za nominaciju!

    P.s. Ako nije problem: Koliko imaš godina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok.. znači isto smo godište haha
      A ja se juče sa najboljim drugom prepirem. Ja na kraju svake rečenice kažem LOL i njega to nervira (logično mislim) i sad se svi krste kako to da ja igram LOL?! Pa kaži mi ti druže da li sam ja normalna pošto igram LOL.... haha
      Šalim se malo....

      Delete
    2. Pa... s' obzirom da nasi decaci nemaju pojma sta LOL zapravo znaci , oni misle da je to League Of Legends (koji uzgred ja prezirem) xDD

      Delete
  3. Drago mi je sto sam ti inspiracija :D ,optimisto za ekskurziju.



    lepotaodaleks.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hvala ti sto si me nominovao :) :) Super ti je blog ♥

    ReplyDelete
  5. Hvala puno <3 Blog ti je odličan

    ReplyDelete
  6. Nominirana sam, a ne znam čitati ćirilicu xD. Može pomoć?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iiiii zdravo svima drugari :) Kako ste ?
      Ja sam super uzbuđen zato što me je moja bliska prijateljica Aleksandra , ili ti Aleks nominovala za : The Versatile Blogger Award ! Epa hvala ti Aleks <3

      Versatile Blogger Award se dodeljuje svim blogerima ili blogerkama koji na svom blogu imaju kvalitetan sadržaj i koji pritom imaju dobar stil pisanja. Svi nominovani moraju da napišu 7 činjenica o sebi i da nominuju 7 drugih blogera ili blogerka.





      ~Ja i Aleks (Beauty by Alex) idemo u istu školu , tačnije u isto odeljenje i ona je prva blogerka čiji sam blog počeo da čitam. S' tim mi je ona i glavna inspiracija.

      ~Ja sam optimista do bola. Uvek pokušavam da vidim dobru stranu svega što je loše.
      Gotovo uvek sam pozitivan i mnogo ljudi me osuđuju zbog toga.

      ~Nikada nisam čuo pesmu : ,,Ideš za Kanadu''. Čak ni refren.

      ~Nokte sam počeo da grickam još kao jako mali , i još uvek nisam prestao.

      ~Mrzim svoje rođendane. Ne volim preteranu pažnju. Malo me plaši kada su sve oči uprete u mene i kad sam u centru pažnje , a to nikako ne mogu da izbegnem za rođendane.

      ~Ja sam jedna vrlo Awkward osoba kada sam u društvu ljudi koje ne poznajem ili koje nisam dugo video.

      ~Opsednut sam krimi romanima i kriminalističkim serijama. S' tim rečeno moj omiljeni kanal je Investigation Discovery.


      Nominujem sledeće :
      ~Jasmina Di
      ~Just be Who you Want to be
      ~Just For Girls
      ~Nina's World
      ~Moj Svet , Moja Pravila
      ~Svet Jedne Devojcice/Devojke
      ~Sandrin Kutak

      Zahvaljujem se opet Aleksandri za nominaciju ! Do sledećeg viđenja zbogom drugari ! Vidimo se ;-)

      *CEO POST NA LATINICI, AKO JOŠ NISI SAZNALA ŠTO PIŠE* :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...