4.4.15

Мали Приручник за Душевно Болесно Време

И здраво свима другари ! Како сте ? Ја сам врло ... у најмању руку речено .... збуњен.
Уколико живите у Нишу , као дечак који пише овај блог (Замислите , то сам ја xD) , делили би чуђење , због понашања нашег врло хваљеног и цењеног времена. Уколико , пак , не живите у Нишу , дозволите ми да вам објасним :



3. Травањ Двије Tисућe Петнаеста година (Писао сам на Хрватском зато што звучи научнички (Хрвати , молим вас немојте ме убити , поштедите мој бедни живот xD))

Све је деловало нормално. Хладно априлско јутро , ИАКО БИ ТРЕБАЛО ДА БУДЕ Ј*Б*Н* ТОПЛО , БИЛО ЈЕ 3 СТЕПЕНА , дошао сам у школу. Магла. Ниште неуобичајено. Али наравно , током великог одмора , магле је нестала. Трећи шас имао сам контролни из матерњег језика , али нешто неуобичајено се десило. ПАДАО ЈЕ Ј*Б*Н* СНЕГ , И ТО ЈОШ ЈЕ НАПОЉУ БИЛО СУНЧАНО ?!! ВТФ ?! МАЛОПРЕ МАГЛА , ПА СУНЦЕ , ПА САД СНЕГ ?! Убрзо је престао и сунце је обасјло наш град поново. 2 сата касније , док сам се возио аутобусом , након ште се непрекидно смењивало тмурно и сунчано време , почела је да пада киша. Наравно , само нам је још киша остала да би употпунили наша четири годишња доба.

Лето - Сунце
Јесен - Магла
Зима - Снег
Пролеће - Киша



Свеједно , тренутно је сунчано , иако знамо да се то врло лако може променити са нашим биполарним , психотичним , нерационалним и надрогираним врменом :)

Епа сад , када сам вам лепо избеседио овај епски догађај , одлучио сам да вам направим мали приручник за душевно болесно време.

Овај кратки (али слатки хохо) приручник садржи савете који вам могу помоћи у свако доба , на сваком месту само ако пошаљете смс 2221 на број 2221 и ако ми дозволите да вам скинем 1500 динара са рачуна мобилног телефона.... Упс... Погрешан сајт xD

Све једно другари , извињавам се за то што већ дуже време нисам писао пост , и такође за то што је овај пост врло кратак. Имао сам доста да учим , а данас морам да идем у Forum Shopping Center по старке које су на 20% снижења (Плаве су *_* ) xDD



Хохо Другари и до следећег виђења збогом !!








16 comments:

  1. Odlicno! ♥
    NESTO NOVO ; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥
    KOMENTARISITE. ♥

    ReplyDelete
  2. Odlicno! ♥
    NESTO NOVO ; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥
    KOMENTARISITE. ♥

    ReplyDelete
  3. Super post!

    Posjeti i komentariši i ti moj post!
    http://trendstyle1.blogspot.com/2015/04/fotografski-kutak-with-ana-i-milica.html#comment-form

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slike na tvom blogu su prelepe ! (*_*) Imas dar.

      Delete
  4. Super post, dragaa...
    suzanas1.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odličan post. Nesto drugačije, što narano, po meni, treba biti.

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Nije to ništa. Ja čekam da vidim sneg u maju kao Severina. :D
    Zanimljiv post, inače. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. predivan post nijedan bolji post nisam citao ,a takodje post je i zanimljiv

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...