15.4.15

1.000 Предгледа ?! + Изненађење !

ОМГ ОМГ ОМГ !!!! 1.000 прегледа за мање од месец дана !? Другари ,  хвала вам пуно !!!


Једино што могу да вам кажем , јесте хвала !! Немам речи којима би описао ову срећу !!! Знам да сам ја само један мали балавац који има мање од 20 пратиоца , и знам да нисам Тијана или Ивана , али ипак ово ми много значи :-) Знам да је све ово з'брда з'дола , али већ неко време спремам мало изненађење за вас ! ПОЧЕО САМ ДА ПИШЕМ ЗБИРКУ ПЕСАМА !! Написао сам за сада 3 песме , и четврта је у процесу , па када све буде готово , избацићу збирку на блог !!

Толико за сад могу да вам кажем , а ви наставите да ме пратите и наставите да будете кул !!
Сори за кратак пост , али надам се да збирка то оправдава !! Ускоро стижу још постова који су произашли из мог болесно-креативног мозга (?) , и опет вам се захваљујем !! Видимо се ускоро другари :)

20 comments:

  1. Cestitam!Zasluzio si!Ajmo do 100000! :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Cestitam. :D
    Jesdva cekam da vidim zbirku.♥

    Novi post & uclani se.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ČESTITAM!!!!!!!
    P.S. Nominovala sam te pogledaj pitanja na mom blogu http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Čestitam :) Zaslužuješ i više :D

    ReplyDelete
  6. Čestitam ti na 1000 pregleda, biće i mnooogo više, ako ovako nastaviš. ;)
    Molim te, poslala sam ti mejl, tako da pogledaj i odgovori, please :)

    kawaiisuchers.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bravo čestitam samo tako nastavi !!! :-D:-D ♧♣

    ReplyDelete
  8. Bravo čestitam samo tako nastavi !!! :-D:-D ♧♣

    ReplyDelete
  9. Nominovala sam te za The Liebster award tag

    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    ReplyDelete
  10. odlican post ilorde
    stefanov-kutak.blogspot.com
    novi post takmicenje za blogere neka neko komentarise i uclanite se u moj blog plizz a mozete i pisati samnom ako niste znali

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...