31.3.15

Шта Напаљотке Раде на Нету ?

И здраво свима другари :) Морам вам рећи да сам се заразио са овим блогом XD
Не могу да престанем да пишем постове ! 
Кад смо већ код постова , сутра избацујем : Sims 4 - Get to Work Review :DDD Јако сам узбуђен. Но , вратимо се ми на данашњи пост. На идеју за овај пост дошао сам тако што сам гледао видео снимак (Types of People on the Internet) од два изузетно комична Youtuberа. iiSuperWomenii и ConnorFranta. Као што наслов каже , данас ћу вас упознати са напаљоткама.
ПА , ПОЧНИМО !!!



     


Сви ми смо у неком периоду живота имали фејсбук налог ,  већина га и даље има , али ту су и неке асоцијалне особе (као ја на пример XD ) које једноставно не желе да цео свет гледа њихове приватне успомене. Међутим , такође постоји и нама асоцијалистима сушта супротност. То су напаљотке. Пре него почнемо , само желим да вам кажем да ја немам ништа лично против било кога или било чега наведеног у овом посту. Сврха овог поста је забава и ништа више. Сада када сам то рекао , ПОЧНИМО !!


Напаљотке.Увек их је било и биче их још пуно. Свако одељење у свакој школској установи има барем 2 напаљотке. Оцене су им фиаско , владање једва за тројку , а међуљудски односи за једну велику нулу , док на интернету дивљају. 
Ево неколико чињеница о напаљоткама :
~ Најчешће су богате , размажене , дрске и манипулативне уколико су женског пола.
~Најчешће жестоко псују , пуше , баве се спортом и вулгарни су уколико су мушког пола.
~ Најчешћи описи на сликама : 
Моја љубав вечерас је ту , и правимо акцијуууу !!

Брат брату најрођенији најближи 

Понекад , живот је тежак ;-(

Ochi *.*

Рећићу ти искрено , био си мој живот , дођи .... загрли ме ... пољуби ме ... а онда притом НЕСТАНИ !!! :-(

За љубав увек има наде <33

У очима ти сија све. Пала је задња нада. Волела сам те. Руши се цео свет док гледам како гледаш ме.

~Најчешћи коментари :
Нај моја <3

Слатки <3

<3 Моје

Како сте ми слатки <3333

НАЈЛЕПША :) <33

~ Најчешћи статуси :
си силово звезду , п*чкеее усташкеее , умритеее

можда смо изгубили на терену , али не у навијању

ел ради ово звоно ? ај ће видимо. лелелелелелел хахахаха кад дође наставник хахахаха

замисли раскинете и наставите да се дружите хахаххаахаххахахах

Готивим људе који пишу километарске поруке <3

историја '.'

Везати се за некога је као везати се за кокаколу. ако те боли стомак попи кока колу и излечиће те , али ако је попијеш превише кад те не боли стомак , то је злостављање супстанце хахахахах

~Најчешћи типови слика :









~ Најчешће ,,свађе'' у chatovima :

Лице 1 :    
Лице 2 :    

Ружна сам.
Ниси , ти си моје <3 Најлепша на свету :)
Да , да јесам :'(
Ма ниси ружна , чујеш ли <3 Ти си најлепша цура коју знам !
Рекла сам ти да јесам , сад ме пусти :(

Лице 1 :    
Лице 2 :    

Петровић је мој ! Јел си чула барабо мала ?
 Где пише да је твој ? 
Море кад ти дођем ја теби ******* малена , има да видиш !
Знаш шта ? Боли ме више уво за тебе ! Терај се у ***************** !!

Али право питање и даље стоји. Како да се суздржиш да не пребијеш напаљотку ?
Ово су моји искрени савети из срца :

Не комуницирај било каквим путем са напаљоткама ; не започињи конверзацију ; не лајкуј им слике ; не помажи им око школских обавеза (зато што су саме гарант имале довољно времена да ураде своје школске задатке) ; и најважније , никада , али никада се не заљубљуј у напаљотке !


Другари то би било то за овај пост , надам се да вам је био занимљив ^.^
До следећег виђења збогом :) Ћао другари !









5 comments:

  1. HAHAHAHAHA valjam se od smeha,odlican post :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Alex :D Svidja mi se tvoj 'Be like Ariana Grande' post ♥♥♥♥♥♥♥

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala :D Tvoja podrska mi mnogo znaci :D

      Delete
  3. Post je komičan ! Umirem od smeha xDDDD
    OMG Biseri : Везати се за некога је као везати се за кокаколу. ако те боли стомак попи кока колу и излечиће те , али ако је попијеш превише кад те не боли стомак , то је злостављање супстанце хахахахах , znači valjam se xaxaxaxax xDD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...