29.3.15

Мартовски Фаворити

Ок , само зато што не пишем модни блог , не мора да значи да несмем да пишем пост о фаворитима xD Само се шалим другари xD Иначе , пошто је данас недеља , ја немам пуно обавеза и то значи : ПИШИ ПОООСТОВЕЕЕ !!!!


1. Сајт - Tumblr



Океј , називајте ме хипстером колико год желите , али tumblr ми је стварно фаворит xD
Поред YouTube-a , tumblr ми је најпосећенији сајт на рачунару.
На њему могу да пронађем custom content за Sims 4 , могу да се смејем до суза , и могу да се update-ujem са новијим игрицама , све у свему , tumblr је дефинитивно мој фаворит.


2. Игрица - Сирова Опасност


Ова игрица је ЗАРАЗНА !! Радња се догађа негде у Јапану , у неком замишљеном граду који се зове ,,Geo City". Ви играте игру из перспективе неколико људи који покушавају да преживе масовне поплаве. Дефинитивно ћу радити review за ову игрицу иако је мало старија.

3. Игрица - Subway Surfers


Баш као и ,,Сирова Опасност" ова игрица је као сида. ЗАРАЗНА !!!
Сигуран сам да већина вас зна за ову игрицу , али ипак ћу објаснити : Ви сте неки градски деликвент који воли да спрејевима шара вагоне. Полиција вас нађе , и ви сад морате да бежите.
Игрица је за андроид или ајос уређаје. Покушајте да ми оборите рекорд , 536 609 !


4. Апликација - Snapchat


OKЕЈ , ово је дефинитивно моја најомиљенија апликација за комуникацију ! За оне који не знају шта је Snapchat , ШТА РАДИТЕ СА СВОЈИМ ЖИВОТОМ ?! xDD lol
Углавном , комуникација се врши слањем кратких видео снимака или слика. Знам да звучи досадно , али верујте ми , када инсталирате ову апликацију , ваш живот ће се променити xDD


Музика коју сам слушао : 


Lorde - Still Sane




Avicii - Hey Brother





Youruberi које сам пратио :

- Joey Graceffa
- Grace Helbig
- Yasserstain
- Shane Dawson

И то би било то другари , надам се да сте уживали у овом посту , а до следећег виђења , збогом.


6 comments:

  1. Odlican post jako mi se dopada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :D I ja pratim tebe , bas mi se svidja tvoj Candy Tag :D

      Delete
  2. Vidise da si se potrudio za post , samo sledeci put dodaj blogove. xoxoxoxoxoxo <3

    ReplyDelete
  3. Divan post.Ja obožavam subway surfers.za snapchat sam znala,i instalirala ali meni je polomljen telefon u jednom delu gde treba da se prijavi,pa zato ne mogu da koristim :(

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :D Svidja mi se tvoj bog takodje :D Ukoliko zelis , mogli bismo da saradjujemo :DD

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...