29.3.15

Топ 10 Игрица

Здраво свима :) Ово ми је трећи пост данас и јако сам узбуђен. 
Одлучио сам да направим пост који сам већ дуже време хтео да направим. ТОП 10 ИГРИЦА !! 
 Имајте у виду да је ово само моје мишљење :-) Па кренимо на ствар !!  [^_^]

10 . Pandemonium (1996)


Знам , знам , ово није GTA V , или Far Cry 4. Ова игрица јесте доста стара , скоро 2 деценије , али то је била моја прва игрица и има специјално место у мом срцу. 

Углавном , игра почиње тако што се ова девојка на слици (којој сам узгред заборавио име xD) игра магијом и случајно уништава свој родни град. Сада ,  њих двоје морају да пронађу начин како да поврате краљевство.

 Заједно са ова два лика пролазићете кроз магичне пределе , и уз изванредну музику очекујте супер провод !


9. Naruto (2003-2015)



Било која Нaруто игрица је за мене нови изазов ! Обожавам Наруто мангу и аниме , а имам много лепа сећања играња наруто игрица. Гејмери ће ме разумети :)




8. Raw Danger (2006)


Као што сам рекао за пандемонијум , ова игрица је доста стара , али за мене има посебан значај. У овој игрици ви контролишете неколико људи који покушавају да преживе поплаве.


Игрица је направљена за PS2 , али можете је играти на PC-u уз PS2 Emulator.




7. Life Is Strange (2015)



Немам много рећи о овој игрици зато што сам направио review пост о њој , тако да ако вас нешто занима о њој , погледајте овде.



6. Mirror's Edge (2008)


Живахна. Пуна Боја. Акција. Ова 3 појма најлепше описују ову игрицу. Главни лик је Нада тј. Faith и она је члан такозваних ,,runner-a". То је група криминалаца који живе на крововима. Када уђете у њихов свет , дах ће вам одузети град пун живота , пун акције.


Најлепша ствар ове игрице јесте могућност играча да у овом свету скаче , трчи , креће се по ,,крошњама" града. Уколико сте фан ,,дахоодузимајуће акције", ова игрица је супер за вас.


5. Tomb Raider (1996-2015)


Да ли сте фан акције ? FPS-a ? Да ли сте фан изузетно згодне Ларе Крофт ? Томб Раидер је игрица створена за вас ! Небитно кој део ове игрице , остаћете запањени.



4. The Longest Journey (1999-2015)

The Longest Journey је серијал игрица који траје скоро 2 деценије. Реч је о два паралелна света који зависе један од другог. Аркадиа , свет магије , и Старк , свет науке. Главних ликова има пуно , прича је невероватна и гарантујем вам више од 72 сата забаве.


Као што рекох , овај серијал чини више игара. Има их 3. 
  1. The Longest Journey
  2. Dreamfall
  3. Dreamfall Chapters

3. Minecraft (2009)


Морам ли ишта рећи о овој игри ?


2. Тhe Walking Dead (2012-...)


The Walking Dead је игрица базирана на The Walking Dead стрипу. Када се први пут појавила ова епизодична авантура , сви људи су били у шоку. По први пут су се појавили избори унутар игрица. Људима се свидело то што могу да бирају на чијој страни желе да буду итд. Све унутар игрице догађа се у постапокалиптичној атмосфери где мртви људи ходају и једу живе људе. Зомбији.


Игрица има 2 сезоне , али су издавачи најавили трећу сезону. Изванредна прича , постапокалиптична атмосфера и међуљудски односи између људи , тера гејмере да играју још.
Једина лоша ствар у вези ове игре јесте у томе да издавачима треба много времена да избаци следеће епизоде. Дефинитивно заслужује 2. место по мом мишљењу.

1. The Sims



Постоји ли ствар које ће да уништи моју душевну повезаност са овом игром ? Не. Ова игра ми је прирасла за срце. Симулација живота те толико увлачи и тера те да играш још.
Мислим да је очито зашто ми се толико свиђа. 



Драги моји другари , то би било то за овај пост , требало ми је сат времена да га напишем xD Хвала вам на пажњи и до следећег виђења збогом.







10 comments:

  1. Svidjaju mi se tvoji izbori za top 10 :-)
    Evo Mojih top 10 :

    10. - Subway surfers
    9. - Dumb Ways to die
    8. - Sims 2
    7. - Crystal Saga
    6. - Final Fantasy
    5. - Geometry rush
    4. - Sims 3
    3. - Madagascar
    2. - Red Ball (1,2,3,4)
    1. - Sims 4

    I jos jedno pitanje , da li ces da radis review za sims 4 get to work ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super su ti top 10 :D I da , definitivno radim review za Get to work

      Delete
    2. Super su ti top 10 :D I da , definitivno cu praviti review za Get to Work

      Delete
  2. Zanima me gde moze da se kupi sims 4 ? Original ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.thesims.com/the-sims-4 Evo linka :D

      Delete
  3. Odlican post. ♥ Moje omiljena igrica je minecraft... ♥
    poseti moj blog i uclani se, ja sam u tvoj:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenk ju veri mac :3 I vec te pratim <3

      Delete
  4. Ekstra ti je post druže! haha
    Nisam veliki gejmer ali sam neke od ovih igrica igrala i stvarno su ekstra! Lepo se izražavaš i pišeš ćirilicom!! Bravo za tebe!

    Poseti moj blog i učlani se , ja sam u tvoj
    justforgirrl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Učlani se slobodno iako si boy...haha

      Delete
    2. Hvala puno :DDD Dobila si 82 citaoca ^.^

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...